Új dízelmotort kapott a Hyundai Tucson


Az új Hyundai Tucson európai változata mostantól már nemcsak a gyengébbik, de az eddig az i40-ben szolgáló 141 lóerős 1,7-es dízelmotorral is rendelhető.

Aki eddig esetleg gyengének találta az új Hyundai Tucson 1,7-es, 115 lóerős dízelmotorját, a kétliteres 136 lóerőst viszont túl nagynak érezte, az mostantól megnyugodhat. A Hyundai ugyanis az 1,7 literes CRDi motor erősebb változatával bővítette a Tucson kínálatát, amellyel azonban megkötések is járnak.  

Az új 1,7-es, 141 lóerős változat ugyanis kizárólag fronthajtással és az újonnan kifejlesztett hétfokozatú duplakuplungos DCT automataváltóval együtt vásárolható meg, míg a hatfokozatú manuális váltóművet csak a gyengébb változathoz párosítják. Az összkerékhajtás továbbra is a benzines 1,6 T-GDI, valamint a nagyobb, kétliteres dízelekhez választható.


Azoknak viszont, akiknek ez a kombináció megfelel, tökéletes választás lehet a Tucson 1,7 CRDI HP változata, amely  ugyan azonos felszereltség esetén 750 ezer forinttal drágább a gyengébb változatnál, ám azt is hozzá kell tenni, hogy a teljesítménynövekedés mellett már a duplakuplungos automata (T-GDI esetén 625 eFt) is a fedélzetre került. Ráadásul így immár az 1,7-es CRDi változat is kapható a legmagasabb, Executive felszereltségben.      yu

Forrás: hyundai.hu


















Forrás: hyundai.hu

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését