Dublinban nyílhat a Hyundai új digitális bemutatóterme


Az angliai Rockar franchise sikerein felbuzdulva a Hyundai Ireland azt tervezi, Dublinban nyitná meg a márka következő digitális bemutatótermét.

A Hyundai Rockar márkakereskedés újszerű, a London közelében található Bluewater bevásárlóközpontban megnyítl szalonjában az első év során több mint százezer érdeklődő látogatott el, amely mindennél kézzelfoghatóbban jelzi az új értékesítési modell sikerességét. A bemutatóterem mögött álló ötlet alapja, hogy az autóvásárlást kimozdították az autószalonok csillogó üvegpalotáiból és a tevékenységet leegyszerűsítették.

Általában egy-két modell van fizikálisan is kiállítva, de emellett interaktív érintőkijelzős falak, tabletek és egyéb eszközök segítségével a vásárlók kedvükre barangolhatnak a modellek és azok kiegészítői, felszereltségei között, míg a kereskedőket „Rockar Angyalok” helyettesítik akik bármilyen kérdés esetén szívesen segítenek, de feladatuk nem elsősorban az autóértékesítés. Beszámítás és tesztvezetés persze ugyanúgy egyeztethető, de maga a vásárlás akár egy laptop segítségével otthon is megtörténhet.


Az ötlet annyira népszerűvé vált, hogy a Rockar idénre nagyjából ezer autó eladásával számol, ami duplája egy hagyományos kereskedés éves forgalmának. Ráadásul az itt vásárlók nagyjából 95 százaléka első alkalommal vásárol Hyundait, akik átlagos életkora 37 év, ami jóval alacsonyabb a márkakereskedések átlagosan 54 éves vásárlójánál.   

A fentiek miatt nem is csoda, hogy a Hyundai Ireland is ugyanezt a koncepciót kívánja megvalósítani, ám még előtte rengeteg kérdésre kell megtalálniuk a megfelelő választ. A szükséges informatikai infrastrukturális háttér csak az egyik ilyen tényező, de a helyszín kiválasztása is legalább ilyen lényeges. Jelenleg leginkább a Dublinban található Dumdrum Town Centre tűnik a legalkalmasabb helyszínnek, amely azonban igen magas bérleti díjat kér a digitális bemutatóterem felállításáért.   


A személyzet további fejtörést okoz a vállalatnak, hiszen az „Angyaloknak” nekm szükséges komolyabb műszaki ismerettel rendelkezniük, ám azért tudniuk kell, miről is beszélnek és a bevásárlóközpontok szombat-vasárnapi nyitva tartásával bérük is magasabbnak kell lennie.  

A sikeres bevezetést követően a Hyundai Ireland azt is tervezi, hogy más városokban, Corkban, Limerickben és Galwayben is megnyithatják a Hyundai digitális szalonjait. Persze, ehhez az is kell, hogy az ír vásárlók egy része az autószalonba járás, kapcsolónyomkodás helyett a Start gombra klikkeljen és így vásároljon autót.   

Forrás: irishtimes.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei