Crossoverek határozzák meg a Hyundai csoport európai szereplését


A Hyundai csoport újdonságai mellett a Genfi Autószalonon kiállította legfontosabb hobbiterepjáróit is, amelyek a konszern idei bővülésének alapját képviselik.

A Hyundai konszern két márkája, a Hyundai és a Kia is fő helyen állította ki terepjáróit a hónap elején megrendezett Genfi Autószalonon, amelyekkel meg kívánják erősíteni pozícióikat a még mindig emelkedést felmutató kevés szegmens egyikében. A Genfi tó partján megrendezett autókiállításon a két autógyártó elhozta a Tucson és Sportage legfrissebb változatát.

A Hyundai európai palettáján kulcsszerepet játszó Tucson értékesítési eredménye januárban elérte a 11 708 darabot, ami a típus tavaly júliusi bevezetése óta a legnagyobb havi eredménynek számít. A Kia februárra legfontosabb európai piacain, így Németországban és Franciaországban is bevezette a Sportage modellt és anyavállalatához hasonlóan abban reménykedik, hogy a crossover ugyanolyan kulcsfontosságú lehet az európai piacon.


Az Egyesült Államok mellett Európa tekinthető azon kevés piacok egyikének, ahol az előrejelzések szerint növekedhetnek az autóeladások és ahol a globális autóipar csökkenő tendenciáját az autógyártók. A könnyített monetáris politikának köszönhetően az elemzők az európai gazdaság növekedésére számítanak idén, így ezekkel az optimista kilátásokkal együtt az új modellek iránti kereslet is előreláthatólag növekedni fog.  

Az Európai Autógyártók Szövetségének (ACEA) adatai szerint az európai eladások 2014-ben 9 százalékkal közel 16 millió darabra emelkedett, néhány elemző szerint idénre nagyjából 2 százalékos növekedés várható. Ezzel szemben a fejlődő piacokat, így Brazíliát, Oroszországot és a Közel-Kelet országait érzékenyen érintették a csökkenő olajárak. Különösen az orosz és brazil piacokon számítanak gyenge 2016-os teljesítményre, ahol 9 és 4 százalékos visszaesést regisztráltak tavaly.  


A visszaesés ellen az autógyártók az európai piacra koncentrálva védekeznek, azon belül is elsősorban az európai legfontosabb autópiaci szegmenst, a crossoverek piacát célozzák meg. „Ahogyan Európában a globális visszaesés ellenére viszonylag jó teljesítményre számítanak, az autógyártók európai versengése itt fog koncentrálódni” – mondja egy piaci elemző. „A fokozott termékminőséggel bemutatott új hobbiterepjárók piaci pozícióiktól függetlenül is meghatározzák az európai autóipar idei évét.”  

Forrás: yonhapnews.co.kr

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését