Rekordévet zárt a Hyundai Németországban
A Hyundai Motor Deutschland számára 2015 év az eddigi
legjobb volt, hiszen a német kereskedőhálózat több mint 108 ezer új autót
értékesített Európa egyik legigényesebb autópiacán.
A Hyundai német képviseletének árbevétele 20 százalékkal
1,45 milliárd euróra emelkedett tavaly, amely nemcsak a növekvő eladási
darabszámok miatt következett be, de egyre több magasabb felszereltségű modellt
választanak a német ügyfelek, amely mellett a kereskedelmi hálózat minősége is
jelentősen fejlődött az elmúlt év során.
Leginkább a kereskedelmi rendszer minőségének fejlődésében
ért el a Hyundai nagy sikereket. Ennek köszönhetően a vásárlói elégedettség
terén a legutóbbi felmérés szerint az
ügyfelek a koreai márkával a legelégedettebbek, míg a vevőszolgálat
terén a második helyen szerepel a Hyundai. Ez azt is jelenti, hogy három éven
belül a Hyundai 19 helyet javított.
Az importőr szerint jelentős előrelépések történtek a
kereskedelmi hálózatban is. miután tavaly kereken 90 kereskedés építette át
szalonjait az új márkaidentitásnak megfelelő megjelenésűre, idén további száz
kereskedés igazodik a Hyundai új GDSI koncepciójához. „A szerviz és
kiállítóterek progresszív digitalizációja többek között leegyszerűsíti az
értékesítési és szolgáltatási folyamatokat, valamint segíti a kommunikációt is”
– mondja Markus Schrick, a Hyundai Motor Deutschland vezetője.
2015 során összesen 108 434 új autót sikerült értékesíteni a
Hyundai német hálózatának, ami 8,6 százalékkal több, mint egy évvel korábban. Eközben a márka piaci részesedése 0,1
százalékponttal 3,4 százalékra növekedett. A vásárlók megoszlása esetében elmondható,
hogy a 108 ezer Hyund 45 százalékát, azazl 49 ezret magánügyfelek vásároltak,
ami 11 százalékkal magasabb, mint 2014-ben.
2015-ben több, mint egynegyedével 13 601 darabra nőttek a flottavásárlások is, amely emelkedés
hátterében egyértelműen a kifejezetten a flottavásárlásokra szakosodott speciális
Flotta Üzletközpontok minőségi működése áll. Az idei évben újabb 15 ilyen flottaközpontot
hoznak létre, amelyekkel összesen már 85 helyen várják a flottás ügyfelek
kivánságait Németországban.
„A Hyundai Németországba érkezésének 25. évfordulóján az
eddigi legsikeresebb évére tekinthet vissza” – mondta Marcus Schrick. „Németország
és egész Európa központi szerepet játszik a konszern tevékenységében.” A márka
csak Németországban kereken ezer embernek ad biztos munkát – ami több, mint
bármely más importőrnél. Az Offenbachban működő németországi és Európa központ
mellett Rüsselsheimben van a Hyundai tervező- és fejlesztőközpontja is, egy
tesztcentruma a Nürburgringen, valamint Alzenauban működik a Hyundai Motorsport
GmbH és Friedbergben egy alkatrészraktár.
2016-ra a 3,4 százalékos piaci részesedés megtartása a
legfontosabb célkitűzés – amelyben a flottaaránya 14, míg a magánvásárlóké 45
százalékkal szerepel. Az év elejétől kapható az i20 Active, amely mellett az
UEFA hivatalos szponzoraként az idei Európa-bajnokságot a márka különleges
szériája népszerűsíti, jön az átdolgozott Grand Santa Fe, de a legnagyobb
durranás a második félévben érkező Ioniq hibrid lesz, amelyből később
elektromos és plug-in változat is elérhető lesz.
Forrás: autohaus.de
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!