Rekordévet zárt a Hyundai Németországban


A Hyundai Motor Deutschland számára 2015 év az eddigi legjobb volt, hiszen a német kereskedőhálózat több mint 108 ezer új autót értékesített Európa egyik legigényesebb autópiacán.

A Hyundai német képviseletének árbevétele 20 százalékkal 1,45 milliárd euróra emelkedett tavaly, amely nemcsak a növekvő eladási darabszámok miatt következett be, de egyre több magasabb felszereltségű modellt választanak a német ügyfelek, amely mellett a kereskedelmi hálózat minősége is jelentősen fejlődött az elmúlt év során.

Leginkább a kereskedelmi rendszer minőségének fejlődésében ért el a Hyundai nagy sikereket. Ennek köszönhetően a vásárlói elégedettség terén a legutóbbi felmérés szerint az  ügyfelek a koreai márkával a legelégedettebbek, míg a vevőszolgálat terén a második helyen szerepel a Hyundai. Ez azt is jelenti, hogy három éven belül a Hyundai 19 helyet javított.


Az importőr szerint jelentős előrelépések történtek a kereskedelmi hálózatban is. miután tavaly kereken 90 kereskedés építette át szalonjait az új márkaidentitásnak megfelelő megjelenésűre, idén további száz kereskedés igazodik a Hyundai új GDSI koncepciójához. „A szerviz és kiállítóterek progresszív digitalizációja többek között leegyszerűsíti az értékesítési és szolgáltatási folyamatokat, valamint segíti a kommunikációt is” – mondja Markus Schrick, a Hyundai Motor Deutschland vezetője.

2015 során összesen 108 434 új autót sikerült értékesíteni a Hyundai német hálózatának, ami 8,6 százalékkal több, mint egy évvel korábban.  Eközben a márka piaci részesedése 0,1 százalékponttal 3,4 százalékra növekedett. A vásárlók megoszlása esetében elmondható, hogy a 108 ezer Hyund 45 százalékát, azazl 49 ezret magánügyfelek vásároltak, ami 11 százalékkal magasabb, mint 2014-ben.


2015-ben több, mint egynegyedével 13 601 darabra  nőttek a flottavásárlások is, amely emelkedés hátterében egyértelműen a kifejezetten a flottavásárlásokra szakosodott speciális Flotta Üzletközpontok minőségi működése áll. Az idei évben újabb 15 ilyen flottaközpontot hoznak létre, amelyekkel összesen már 85 helyen várják a flottás ügyfelek kivánságait Németországban.  

„A Hyundai Németországba érkezésének 25. évfordulóján az eddigi legsikeresebb évére tekinthet vissza” – mondta Marcus Schrick. „Németország és egész Európa központi szerepet játszik a konszern tevékenységében.” A márka csak Németországban kereken ezer embernek ad biztos munkát – ami több, mint bármely más importőrnél. Az Offenbachban működő németországi és Európa központ mellett Rüsselsheimben van a Hyundai tervező- és fejlesztőközpontja is, egy tesztcentruma a Nürburgringen, valamint Alzenauban működik a Hyundai Motorsport GmbH és Friedbergben egy alkatrészraktár.   


2016-ra a 3,4 százalékos piaci részesedés megtartása a legfontosabb célkitűzés – amelyben a flottaaránya 14, míg a magánvásárlóké 45 százalékkal szerepel. Az év elejétől kapható az i20 Active, amely mellett az UEFA hivatalos szponzoraként az idei Európa-bajnokságot a márka különleges szériája népszerűsíti, jön az átdolgozott Grand Santa Fe, de a legnagyobb durranás a második félévben érkező Ioniq hibrid lesz, amelyből később elektromos és plug-in változat is elérhető lesz.    

Forrás: autohaus.de

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését