Harminc éve Amerikában a Hyundai


A Hyundai Motor America éppen harminc évvel ezelőtt kezdte meg első és egyetlen Excel modelljének értékesítését az Egyesült Államokban.

Harminc évvel ezelőtt egy autóiparáról nem ismert távol-keleti országból származó kis vállalat belépett a hatalmas amerikai autópiacra, hogy ott első saját modelljét, az Excelt értékesítse. Mára a Hyundai Motor a világ ötödik legnagyobb vállalata, amelynek amerikai kínálata 14 típust ölel fel és piacra lépésének harmincadik évfordulóját a nemrég átadott tízmilliomodik eladott autójával ünnepelheti. Az 50. Szuperkupán a márka reklámjai az autógyártók között először vezették az USA Today nézettségi listáját,  Detroitban pedig bemutatkozott a különálló Genesis luxusmárka. Nem rossz egy harminc évestől, igaz?

„A mobilitási jövőképünk a választásra összpontosít, ahol különböző járműopciók közül választhatnak ügyfeleink – a vadonatúj Genesis luxusmárkától egészen az olyan fejlett alternatív meghajtású járművekig, mint a vadonatúj Ioniq modellünk” – mondta Dave Zuchowski, a Hyundai Motor America elnök-vezérigazgatója. „Megküzdünk az autóipar előítéleteivel, hogy igazodjunk vásárlóink változó életstílusaihoz anélkül, hogy kompromisszumot kötnénk autóink formavilágában, biztonságában vagy vezetési élvezetében.”


A Genesis márka a luxus új meghatározását keresi, amely a jövőbeli mobilitás emberközpontúságára épül. az emberi szükségletek minden irányú előrejelzésével a Genesis modellek négy kulcsfontosságú szempontot fognak össze: emberközpontú innováció, kifinomult és kiegyensúlyozott teljesítmény, atletikus formai elegancia és gondtalan felhasználói élmény.    

A Hyundai Motor hamarosan Amerikában is bemutatja Ioniq modelljét, az első olyan elektromos modelljét, amely egyetlen karosszériájában háromféle hajtáslánccal – elektromos, konnektoros hibrid és hibrid – is választható lesz. az Ioniq magával ragadó vezetési élményével, kategóriavezető fogyasztásával és vonzó megjelenésével megtöri a hibridekkel kapcsolatos eddigi sztereotípiákat.   

Ahogyan a termékek között, a Hyundai Motor America marketingtevékenységében is vezető szerepre tör. A Hyundai az NFL hivatalos szponzoraként izgatottan igyekszik összekötni az NFL szurkolóinak szenvedélyét a márka modelljei iránti saját szenvedélyével. A Hyundai azonban nemcsak az NFL, hanem a Főiskolai Foci marketingprogramjában is részt vesz, ahol további milliós szurkolótáborral teremthet kapcsolatot.   


„Az amerikai az egyik legfontosabb piac a Hyundai számára, amelynek piacába és gazdaságába továbbra is rengeteget fektetünk be” – teszi hozzá Zuchowski. „Küldetésünk szerint folyamatosan fejlődünk és jobbá tesszük a dolgokat az ügyfeleinkért és továbbra is kiemelkedő formaterveket, minőséget és értéket kínálunk számukra. A Hyundai remek pozícióban van az amerikai autópiac további növekedéséhez és fejlődéséhez.”

Amikor először jelent meg a piacon, a Hyundai Motor modelljeit importálták. Ma a Hyundai által Amerikában értékesített modellek 60 százalékát helyben gyártják. Tíz éve a Hyundai Motor egy amerikai gyártóüzemmel bővítette üzemeit, ekkor nyitotta meg kapuit a Hyundai Motor Manufacturing Alabama létesítménye az amerikai Montgomery városában. Itt készül az Amerikában legnépszerűbb két Hyundai modell, a Sonata és az Elantra, amelyhez nyártól a Santa Fe Sport hobbiterepjáró csatlakozik majd, hogy ezzel is minél jobban ki tudják elégíteni a népszerű crossover szegmens keresletét.  


Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését