Egy Hyundai Tucson viszi az UEFA kupát


A Labdarúgó-Európabajnokság szponzoraként a Hyundai egy különlegesen átalakított Tucsonban szállítja körbe az UEFA kupáját Franciaországban.

A Hyundai Motor a FIFA és az UEFA hosszú távú hivatalos partnereként jelentős szerepet vállal a nyáron Franciaországban megrendezésre kerülő 2016-os Labdarúgó-Európabajnokság során is. A szerepvállalás egyik legfontosabb elemeként a vállalat egy Tucson hobbiterepjárót biztosít az esemény szervezői számára, amellyel április elejétől a júniusi kezdőrúgásig körbehordozzák a győztesnek járó UEFA kupát az ország különböző városaiban.  

Miközben az európai nemzetek labdarúgó bajnoksága június 10. és július 10. között kerül megrendezésre, a győztesnek járó Henri Delaunay kupa április 1-től országjáró turnéra indul, amelynek során érinti mindazt a 25 várost, ahol a sportesemény egy-egy mérkőzése megrendezésre kerül.   

Minden helyszínen nagyjából 2-3 napig időzik majd az autó, ahol több mint 30 olyan rendezvényt szerveznek, amelynek során a lakosság megtekintheti a járművet és annak rakományát. A turnéhoz a Hyundai Motor úgy alakította át a Tucson hátsó részét, hogy a csomagtér ajtajának helyére egy üvegvitrinben mindenki megcsodálhassa az 1,3 méter magas ereklyét. Természetesen a Hyundai legnépszerűbb modelljét erre az időszakra a bajnokság színeibe öltöztetik.

A 25 várost érintő turné tizenegy állomásán egy Hyundai Tucson kompakt szabadidőjárműnek jut a megtiszteltetés, hogy a parádén az Henri Delaunay kupát szállítsa. A Tucson hátuljában kialakított, egyedi gyártású vitrinben elhelyezett kupa kiemelt védelem alatt utazik. A tároló egy motoros mozgatású platformon nyugszik, ami lehetővé teszi a trófea felemelését vagy lesüllyesztését, attól függően, hogy mozog vagy egy helyben áll a Tucson.

„Azzal, hogy az UEFA EURO 2016 színeiben pompázó, különleges kialakítású Tucson kompakt szabadidőjárművel támogatjuk a trófea körmenetét, a lehető legnagyobb publicitást biztosítjuk az Henri Delaunay kupa számára, mielőtt a trófea jogos tulajdonosához: a július 10-én a Stade de France stadionban megrendezett döntő győzteséhez kerül.” – mondta Thomas A. Schmid, a Hyundai Motor Europe ügyvezető igazgatója.

A közönségnek lehetősége lesz közös fényképet, videót készítenie a trófeával és egy külön erre a célra létrehozott közösségi felületen ezeket a felvételeket megoszthatják a világgal. A turné érinti majd többek között Marseille, Montpellier, Lyon és Strasbourg városát is.  

Forrás: journalauto.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését