A Hyundai Korea legnagyobb márkaélmény-központját építi fel
A Hyundai 2017-ben nyitja meg legújabb
márkaélmény-központját, a koreai Goyang városában felépülő Hyundai Motorstúdió
Dél-Korea legnagyobb ilyen létesítménye lesz.
Dél-Korea legnagyobb olyan márkaélmény-központját építi fel
a Hyundai Motor Goyangban, amely az autóipari és kulturális élményeket is nyújt
egyszerre. A Szöultól 30 kilométerre északnyugatra fekvő városban felépülő
létesítmény tervezése 2013-ban azzal a céllal vette kezdetét, hogy Korea
legnagyobb kulturális komplexumaként ismertesse meg látogatóival a Hyundai márkát,
annak járműveit és minden mást. A Hyundai Motor hasonló élményközpontot nyitott
2014-ben Szöulban és tavaly Moszkvában is azért, hogy a vásárlók innovatív
kiállításokon és programokon keresztül megtapasztalhassák a mai világ autóipari
kultúráját.
„A Hyundai Motorstúdió a Hyundai Motor azon víziójának
megtestesítője, amelynek keretében az autógyártó vásárlói életének élethosszig
tartó partnerévé kíván válni” – mondta Eui-sun Chung, a Hyundai Motor alelnöke.
„A Hyundai Motorstúdió Goyang révén még több vásárlóval tudunk kommunikálni és
olyan egyedi élményt kívánunk nekik nyújtani, amely túlnő az automobilon.”
Minden Motorstúdió sajátos téma szerint működik – a Hyundai
Motorstúdió Szöulban a márkát a kultúra és a művészet világán keresztül
mutatják be, míg a Hyundai Motorstúdió Goyang egy olyan kulturális terület
lesz, ahol a vásárlók az autózás élményét fedezhetik fel. a legújabb
Motorstúdió a húszas-harmincas éveikben járó gyerekes családok vagy fiatalok számára
kínál majd élménypark jellegű attrakciót.
A neves osztrák Delugan Meissl Associated Architects (DMAA) cég
által tervezett épület első és második emeletét üvegfal veszi körül, amely
miatt a harmadik szint úgy lebeg, akár egy űrhajó. A Hyundai Motorstúdió Goyang
összesen 16 719 négyzetméternyi teret kínál 14 emeleten, amelyből kilenc a
föld felett, négy pedig a föld alatt helyezkedik el.
A Hyundai Motor az új goyangi Motorstúdióban különleges
kiállítási zónákat, vezetésorientált élményeket, szervizközpontot, eseménytereket,
éttermi és bevásárló zónákat is tervez. A központban bemutatják majd az
autógyártás teljes folyamatát és a mai és a jövő autós kultúráját is életre
hívják.
A Hyundai meglévő szöuli és moszkvai, valamint jövőre
megnyitó goyangi Motorstúdiója mellett a világ számos más nagyvárosaiban, így
többek között a kínai Pekingben is hamarosan ilyen márkaélmény-központokat hoz
létre, amellyel tovább kívánja erősíteni vásárlóival folytatott
kommunikációját.
Forrás: globalpr.hyundai.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!