A Hyundai Korea legnagyobb márkaélmény-központját építi fel


A Hyundai 2017-ben nyitja meg legújabb márkaélmény-központját, a koreai Goyang városában felépülő Hyundai Motorstúdió Dél-Korea legnagyobb ilyen létesítménye lesz.

Dél-Korea legnagyobb olyan márkaélmény-központját építi fel a Hyundai Motor Goyangban, amely az autóipari és kulturális élményeket is nyújt egyszerre. A Szöultól 30 kilométerre északnyugatra fekvő városban felépülő létesítmény tervezése 2013-ban azzal a céllal vette kezdetét, hogy Korea legnagyobb kulturális komplexumaként ismertesse meg látogatóival a Hyundai márkát, annak járműveit és minden mást. A Hyundai Motor hasonló élményközpontot nyitott 2014-ben Szöulban és tavaly Moszkvában is azért, hogy a vásárlók innovatív kiállításokon és programokon keresztül megtapasztalhassák a mai világ autóipari kultúráját.

„A Hyundai Motorstúdió a Hyundai Motor azon víziójának megtestesítője, amelynek keretében az autógyártó vásárlói életének élethosszig tartó partnerévé kíván válni” – mondta Eui-sun Chung, a Hyundai Motor alelnöke. „A Hyundai Motorstúdió Goyang révén még több vásárlóval tudunk kommunikálni és olyan egyedi élményt kívánunk nekik nyújtani, amely túlnő az automobilon.”  


Minden Motorstúdió sajátos téma szerint működik – a Hyundai Motorstúdió Szöulban a márkát a kultúra és a művészet világán keresztül mutatják be, míg a Hyundai Motorstúdió Goyang egy olyan kulturális terület lesz, ahol a vásárlók az autózás élményét fedezhetik fel. a legújabb Motorstúdió a húszas-harmincas éveikben járó gyerekes családok vagy fiatalok számára kínál majd élménypark jellegű attrakciót.  

A neves osztrák Delugan Meissl Associated Architects (DMAA) cég által tervezett épület első és második emeletét üvegfal veszi körül, amely miatt a harmadik szint úgy lebeg, akár egy űrhajó. A Hyundai Motorstúdió Goyang összesen 16 719 négyzetméternyi teret kínál 14 emeleten, amelyből kilenc a föld felett, négy pedig a föld alatt helyezkedik el.   


A Hyundai Motor az új goyangi Motorstúdióban különleges kiállítási zónákat, vezetésorientált élményeket, szervizközpontot, eseménytereket, éttermi és bevásárló zónákat is tervez. A központban bemutatják majd az autógyártás teljes folyamatát és a mai és a jövő autós kultúráját is életre hívják.

A Hyundai meglévő szöuli és moszkvai, valamint jövőre megnyitó goyangi Motorstúdiója mellett a világ számos más nagyvárosaiban, így többek között a kínai Pekingben is hamarosan ilyen márkaélmény-központokat hoz létre, amellyel tovább kívánja erősíteni vásárlóival folytatott kommunikációját.

Forrás: globalpr.hyundai.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei