Húsz éves a Hyundai Indiában


A Hyundai Motor éppen húsz éve, 1996-ban alapította meg indiai leányvállalatát, amellyel az ország második legnagyobb autógyártóját hozta létre.

Egészen pontosan húsz évvel ezelőtt, azaz 1996. május 6-án alapították meg a Hyundai Motor India Limited vállalatot és kezdték meg a vállalat első indiai üzemének építését. Ez a gyár aztán a koreai autógyártó első hazáján kívüli üzemeként 1998 szeptemberében Chennaiban kezdte meg működését. Az autógyár már az első pillanatban is divatteremtőnek számított fejlett technológiával felszerelt korszerű termékével. A hazánkban Atos és később Atos Prime néven forgalmazott ikonikus Santro az első olyan autó volt Indiában, amely karburátor helyett hengerenkénti befecskendezéses motorral rendelkezett.  


A Hyundai Motor India vezetője az alapítás huszadik évfordulójára rendezett megemlékezésen bejelentette a Hyundai azon vízióját, amely szerint a vállalat az indiai autóipar piacvezetőjévé kíván válni azzal, hogy a legkedveltebb és legmegbízhatóbb autómárkája lesz.  

Y. K. Koo beszélt arról is, hogy a Hyundai vízióját úgy érnék el, hogy minden évben két vadonatúj terméket vezetnek be, ezzel növelve jelenlétét az ország egész területén és termékeivel, szolgáltatásaival a vásárlók elvárásait is felülmúlják. Még több új kialakítású GDSI szalonok és digitális bemutatótermek épülnek, automatizált szervizekkel, a márkát és termékeit bemutató „Hyundai élmény” programokkal, szponzorációkkal, stb. A HMIL egyedi termelőbázisát időszakonként felújítják és automatizálják. Jelenleg a Hyundai befektetésének értéke eléri a 3,1 milliárd dollárt, amelyből a kereskedelmi beruházások értéke 1,5 milliárd dollárra tehető.


„Ez egy rendkívül fontos mérföldkő számunkra” – mondta Y. K. Koo, a HMIL vezetője. Húsz éve csak egy olyan álmunk volt, hogy korszerű termékeinkkel megváltoztathatjuk India autóiparát, amely mostanra valósággá vált. Mi voltunk a „Made in India” első képviselői és bemutattuk India termelési képességeit a világnak. A HMIL és India a Hyundai Motor globális tevékenységének szerves részévé, komoly exportbázisává vált. Hatalmas támogatást kaptunk az indiai vásárlóktól és biztos vagyok benne, hogy ez a támogatás és együttműködés a továbbiakban is folytatódik.”   

A HMIL felső vezetése, a kereskedő partnerek most azon dolgoznak, hogy a Hyundai Motor India következő húsz évében piacvezetővé tegyék a márkát, amely a legkedveltebb és legmegbízhatóbb is legyen, de emellett prémium márkaélményt nyújtson, ahol dolgozni is jó legyen.


A kereken egy évig tartó ünneplés részeként a HMIL új logót is bemutatott, amely a 20 éves sikeresség és összetartozás szemléltetésére. Az elismerés és jóakarat gesztusaként a HMIL egy grandiózus karnevált szervezett a gyár előtt.

Forrás: hyundai.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei