Húsz éves a Hyundai Indiában
A Hyundai Motor éppen húsz éve, 1996-ban alapította meg indiai leányvállalatát, amellyel az ország második legnagyobb autógyártóját hozta létre.
Egészen pontosan húsz évvel ezelőtt, azaz 1996. május 6-án
alapították meg a Hyundai Motor India Limited vállalatot és kezdték meg a
vállalat első indiai üzemének építését. Ez a gyár aztán a koreai autógyártó
első hazáján kívüli üzemeként 1998 szeptemberében Chennaiban kezdte meg
működését. Az autógyár már az első pillanatban is divatteremtőnek számított fejlett
technológiával felszerelt korszerű termékével. A hazánkban Atos és később Atos
Prime néven forgalmazott ikonikus Santro az első olyan autó volt Indiában,
amely karburátor helyett hengerenkénti befecskendezéses motorral rendelkezett.
A Hyundai Motor India vezetője az alapítás huszadik
évfordulójára rendezett megemlékezésen bejelentette a Hyundai azon vízióját,
amely szerint a vállalat az indiai autóipar piacvezetőjévé kíván válni azzal,
hogy a legkedveltebb és legmegbízhatóbb autómárkája lesz.
Y. K. Koo beszélt arról is, hogy a Hyundai vízióját úgy
érnék el, hogy minden évben két vadonatúj terméket vezetnek be, ezzel növelve jelenlétét
az ország egész területén és termékeivel, szolgáltatásaival a vásárlók
elvárásait is felülmúlják. Még több új kialakítású GDSI szalonok és digitális
bemutatótermek épülnek, automatizált szervizekkel, a márkát és termékeit
bemutató „Hyundai élmény” programokkal, szponzorációkkal, stb. A HMIL egyedi
termelőbázisát időszakonként felújítják és automatizálják. Jelenleg a Hyundai
befektetésének értéke eléri a 3,1 milliárd dollárt, amelyből a kereskedelmi
beruházások értéke 1,5 milliárd dollárra tehető.
„Ez egy rendkívül fontos mérföldkő számunkra” – mondta Y. K.
Koo, a HMIL vezetője. Húsz éve csak egy olyan álmunk volt, hogy korszerű
termékeinkkel megváltoztathatjuk India autóiparát, amely mostanra valósággá
vált. Mi voltunk a „Made in India” első képviselői és bemutattuk India termelési
képességeit a világnak. A HMIL és India a Hyundai Motor globális
tevékenységének szerves részévé, komoly exportbázisává vált. Hatalmas támogatást
kaptunk az indiai vásárlóktól és biztos vagyok benne, hogy ez a támogatás és
együttműködés a továbbiakban is folytatódik.”
A HMIL felső vezetése, a kereskedő partnerek most azon
dolgoznak, hogy a Hyundai Motor India következő húsz évében piacvezetővé tegyék
a márkát, amely a legkedveltebb és legmegbízhatóbb is legyen, de emellett
prémium márkaélményt nyújtson, ahol dolgozni is jó legyen.
A kereken egy évig tartó ünneplés részeként a HMIL új logót
is bemutatott, amely a 20 éves sikeresség és összetartozás szemléltetésére. Az elismerés
és jóakarat gesztusaként a HMIL egy grandiózus karnevált szervezett a gyár előtt.
Forrás: hyundai.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!