Már itthon is kapható a Hyundai i20 Coupé, az Active és az új Elantra
Idén tavasszal három újdonsággal is bővült a Hyundai hazai
kínálata, hiszen a vadonatúj Elantra mellett megjelent az i20 háromajtós Coupé
és emelt hasmagasságú Active kivitele is.
Ugyan az i20 ötajtós változata már több mint egy éve kapható
Magyarországon és a Coupét is bemutatták már Európában, mostanáig kellett várni
arra, hogy a Hyundai hazai kínálatában is megjelenjen a kisautó háromajtós
változata, amely az emelt hasmagasságú Active kivitelhez hasonlóan egyedi
formajegyeivel tér el az eddig megismert ötajtóstól.
Amíg a Coupé sportos, egyéni ködlámpákat hordozó lökhárítót,
vállasabb karaktervonalat, hangsúlyosabb hátsó oldalíveket és karcsúbb hátsó
lámpatesteket kapott, addig az Active modell gallytörő rácsot imitáló, kör
alakú ködlámpákat magában foglaló első lökhárítója, tetőlécei, küszöbburkolata
és szintén kör alakú hátsó ködzárófényeket tartalmazó, műanyag burkolatú hátsó
lökhárítója mellett két centivel növelt hasmagassága jelenti az igazi
újdonságot. Az i20 Coupé és Active változatai belül folytatják az ötajtós által
megkezdett hagyományokat, amely tágasságával, minőségi anyaghasználatával és
választható színösszeállításával túlmutat a kategória megszokott színvonalán.
Az i20, i20 Active és Coupé modelljeihez mostantól
rendelhető a konszern vadonatúj T-GDI benzinmotorja. A korábbi 1,4-es, 100
lóerős szívóbenzines helyére lépő háromhengeres, mindössze egyliteres
lökettérfogatú erőforrás a turbófeltöltésnek és egyéb módosításoknak
köszönhetően kétféle, 100 és 120 lóerős teljesítménnyel is elérhető. Az új
motorral szerelt i20 és i20 Coupé Life A/C kivitelben azonos áron, 3 899
ezer forintért kapható, míg az i20 Active esetében 4 199 ezer forint az
alapár. Amíg az i20 Coupé esetében választható még az 1,25-ös benzinmotor 84
lóerős változata és az 1,1-es dízelmotor is, addig az Active a turbós
benzinmotorok mellett csak az erősebbik, 1,4 literes dízelmotorral rendelhető.
Az i20 változatok mellett végre a hazai szalonokba is begördült
a Hyundai Motor legsikeresebb modelljének legújabb generációja is. A vadonatúj
Elantra elődjénél visszafogottabb külső és belső megjelenést kapott, amellyel
egyszerre követi a konszern prémium luxusautóinak formavilágát, karcsúra húzott
fényszóróival, hangsúlyos hűtőmaszkjával és magas ablakvonalával egyben a
sportos karaktert is hangsúlyozza. A belső tér kialakításában is ez a kettősség
tükröződik, hiszen a Genesiséhez nagyon hasonló műszerpultot egy sportos,
háromküllős kormánykerék egészíti ki.
Az új generáció érkezésével az Elantra motorkínálata
megduplázódott, hiszen a korábbi változat 1,6-os, 128 lóerős benzinmotorja
mellett végre már nálunk is elérhető az 1,6 literes CRDi egység. A 136 lóerős
teljesítményre képes dízelmotor 600 ezer forintos felárral rendelhető meg,
ráadásul a benzinmotorhoz 350 ezer forintért elérhető hagyományos, hatfokozatú
automata helyett a dízelhez már a hétfokozatú, duplakuplungos 7DCT automatát
lehet kérni, igaz, ennek felára kereken félmillió forint.
Az új Elantra összesen négyféle felszereltséggel (Life,
Business, Comfort és Executive), 4 699 ezer forintos akciós indulóáron
vásárolható meg. Az alapellátmányban a térdlégzsákon kívül az összes szokásos
fontosabb biztonságtechnikai elem megtalálható, amelyeken túl többek között
szükségpótkereket, elektromosan állítható, fűthető, LED indexes tükröket, első
fix kartámaszt, csomagtérből dönthető hátsó üléseket, kormánykerékről
vezérelhető, 4 hangszórós CD rádiót, manuális légkondit, riasztóval felszerelt távirányítós
központi zárat, automata fényszórókat és négy elektromos ablakemelőt is kapunk.
A felszereltségben továbblépve a Businessben többek között
már LED menetfények és első helyzetjelzők, ködlámpa, telefonkihangosító is
megtalálható, de pl. itt rendelhető a térdlégzsák, alufelni, teljes értékű pótkerék,
tolatóradar és ülésfűtés. A Comfort kivitelben már behajthatóak a külső tükrök,
krómozottak a külső kilincsek és a hűtőmaszk, fűthető a kormánykerék, 6 hangszórós
a rádió, kétzónás az automata klíma, van esőérzékelő és sebességtartó is. A
legjobban felszerelt Executive 17 colos könnyűfém felniket, elöl xenon, hátul
LED lámpákat, első-hátsó parkolóradart, alumínium pedálokat, fényre sötétedő
belső tükröt és bőrkárpitot is kapott.
Az új modellek mellett a Hyundai itthon is különleges
ajánlatokkal készül az idei Labdarúgó-Európabajnokságra. Ennek keretében szinte
a teljes modellpaletta, vagyis az i10, i20, i30, i40, illetve a Tucson is
rendelhető GO! limitált szériás modellként, amelyek közös jellemzője a remek
felszereltség és ahhoz szabott 150 és 1 500 ezer forint közötti vásárlói
kedvezmény. Amiért viszont továbbra sem kell külön fizetni, az a páratlan
ötéves, kilométerkorlát nélküli garanciacsomag.
Forrás: hyundai.hu
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!