A Hyundai közreműködésével elrajtolt a labdarúgó Európa-bajnokság


(Sajtóközlemény) A Hyundai Motor beindította a várva várt 2016-os UEFA labdarúgó Európa-bajnokságot támogató programsorozatát, és két új óriás Szurkolói Parkot nyitott meg Angliában, illetve a Cseh Köztársaságban, de Magyarországon is együtt szurkolhatunk a hazai válogatottnak.  

Az egy hónapon át tartó, július 10-én véget érő labdarúgó Európa-bajnokság hivatalos szponzoraként a Hyundai Motor feltett szándéka, hogy a ’Mindenekelőtt az igazi szurkolók’ kampányon keresztül több ezer európai szurkoló számára tegye még emlékezetesebbé a mérkőzések élményét. Szerte Európában a nagyvárosokban a márka elvitte a közvetítéseket azon tömegeknek, akik nem jutottak el a stadionokba. A Hyundai Fan Parkok színes tömege együtt lélegzik, még ha más-más csapatoknak is szurkolnak a nézők. A 2012-es Európa-bajnokság során több mint 4 millió látogatót mozgatott meg ily módon.


„Az UEFA Labdarúgó Európa bajnokság 2016™ hivatalos támogatójaként a Hyundai Motor büszkén vállal kulcsszerepet abban, hogy az európai focirajongók a lehető legteljesebb mértékben kiélvezzék a nyári bajnokságot. Feltett szándékunk, hogy a valódi szurkolókat helyezzük az előtérbe, és arra törekszünk, hogy az Európa-szerte felállított Szurkolói Parkokon keresztül megismertessük ügyfeleinkkel, mit is jelent az, hogy a Hyundai Motor életük minden pillanatában gondoskodó partnerük kíván lenni.” – mondta Scott Noh, a nemzetközi marketing csoport igazgatója.


Magyarországon Budapest egyik legnépszerűbb sportos találkozóhelyén épült ki a Hyundai Fan Park. Immár másodszor ad otthont a MOM Sport a szurkolói parknak. A helyszín könnyen elérhető és tágas és kiemelkedő szolgáltatásokkal csábítja azokat a vendégeket, akik szívesen szurkolnak nyáron a szabadban.


Összesen 428 darab Hyundai Motor gépkocsival támogatjuk az Európa-bajnokságot, a világ második legnépszerűbb labdarúgó tornáját. A nemzeti válogatottak buszait jól láthatóan díszíti a Hyundai Motor logója, valamint a csapat szlogenje, amit a ‘A Hyundai elvisz az EB-re’ kampány keretében (http://www.uefa.com/uefaeuro/be-there-with-hyundai/index.html) a bajnokság felvezetéseként szavaztak meg.


A „Mindenekelőtt az igazi szurkolók” szlogennel fejezi ki a Hyundai Motor az EB iránti elkötelezettségét és azon szándékát, hogy a kezdőrúgást megelőzően szervezett programok segítségével még tartalmasabbá tegye az az élményt. Az izgalmasnak ígérkező, innovatív Digitális Drukkerpark 2016 áprilisában nyitotta meg virtuális kapuit a http://euro2016.hyundai.com. címen. Június 10-én kezdetét veszi az UEFA EURO 2016 Hyundai Tippjátéka; a szurkolók a http://europredictor.uefa.com/ címen adhatják le a bajnokság eredményeire vonatkozó tippjeik, és díjakat nyerhetnek. 


A bajnokságot megelőző időszakban a Hyundai Motor kedvcsináló videókat tett közzé az interneten. A hangulatos „Jön a Foci EB 2016” című, legelső film több mint 34 millió megtekintéssel büszkélkedhet a YouTube-on (http://youtube/bJ0yLPMpeFU). A második videó, „A Várakozás” június elsején debütált a YouTube-on (http://youtube/GBuPeSTfBp), ezt a televízióban is láthatják majd a csoportmérkőzéseket követő nézők. 


A Hyundai Motor Company emellett külön televíziós reklámkampányt futtat az Európa-bajnokság időszakában. A trófea beutazta Franciaországot: április 1. és június 9. között tizenkét várost keresett fel a kupa. A bajnokság során több szervező stadionban is megtekinthetők lesznek a Hyundai Motor Company modelljei. Az UEFA hivatalos támogatói UEFA Szurkoló Parkokat hoznak létre Párizsban, Lyonban, Marseille-ben, Lens-ben és Toulouse-ban.


A Hyundai Motor emellett Az EB-hez kapcsolódóan szerte Európában tesztvezetési programokat, promóciós játékokat is szervezett több országban. Ennek kapcsán az érdeklődő ügyfelek 19 európai városban nyerhettek belépőjegyeket a mérkőzésekre. A játékok során több mint 180 ezer szurkoló ismerte meg testközelből a Hyundai Motor karakteres modellkínálatát. 


A Hyundai Motor immár 16 éve hivatalos partnere az UEFA labdarúgó Európa-bajnokságoknak. Hivatalos partnerként a Hyundai Motor kulcsszerepet vállalt a válogatottak játékosait, a rendezőket és a vendégeket szállító, hivatalos járművek biztosításában, továbbá számos, a bajnokságot támogató esemény és promóció szervezésében és lebonyolításában.

Forrás: Hyundai Hungary

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését