Kétmillió Hyundai Kanadában


A Hyundai Auto Canada bejelentette, hogy a vállalat 1983-as megalapítása után most elérte a kétmilliós értékesítési darabszámot.

Miután egy hónapja bejelentették, hogy értékesítették az ötszázezredik Elantrát, a kanadai Québec Hyundai Val-Bélair in Ville márkakereskedésében értékesített 2016-os Tucson 2.0 Luxury AWD modellel a Hyundai átlépte a kétmilliós darabszámot Kanadában. A jelentős mérföldkő megünneplésére a vásárló egy öt éves lízinget kapott a Hyundaitól ajándékba.    


„A kétmillió darab olyan eredmény, amelyet csak néhány autómárka mondhat el Kanadában” – mondta Don Romano, a Hyundai Auto Canada elnök-vezérigazgatója. „A Hyundai autói jelentős hírnevet szereztek minőségük, formatervük, gazdaságosságuk és teljesítményük miatt, ami segített elérni ezt az eredményt. Amennyire büszkék vagyunk erre a mérföldkőre, annyira tisztán látszik a Hyundai jövője, amelyben egy sor új, piacvezető termékkel folytatódik a versenytársakkal folytatott harc új gondolkodásmóddal felvértezett tradíciója.”


A Hyundai modellek jelentős növekedése jól dokumentált Kanadában, de a növekedés ütemét egyértelműen mutatja az egyes értékesítési mérföldkövek között eltelt időszak. A Hyundai eladásai a 90-es években csökkentek, ezért összesen 24 évbe és 3 hónapba telt, mire 2008-ban egymillió Hyundait sikerült eladni Kanadában. A következő esztendőben azonban első alkalommal sikerült 100 ezer darabnál többet értékesíteni az országban, így a korábbi időtáv harmada, azaz 8 év és 1 hónap is elég volt viszont ahhoz, hogy újabb egymillióval immár kétmillió darabra emelkedjen a példányszám.  

Ma a Hyundai az ország egyik legnagyobb autóipari márkája, amelyet a személyautók, terepjárük és luxusautók széleskörű termékpalettájának köszönhet. Ezt jól példázza, hogy a márka összesen 461 778 személyautót adott el 2011 és 2015 között – többet mint bármely más márka Kanadában – és a Tucson és a Santa Fe Sport is az ország 15 legjobban fogyó terepjárója közé tartozik. továbbá 2016 második felében Kanadában is bemutatásra kerül a Hyundai önálló luxusmárkája, a Genesis.  


„A G90 zászlóshajó az első abból a hat modellből, amely a Genesis luxusmárka palettáját képviseli majd 2020-ban” – mondta Romano. „Egy önálló luxusmárka piacra vezetésével a Hyundai kiterjeszti szerepét a legjobb autógyártók között és ez pontosan egybevág azzal, hogy most ünnepeljük a kétmillió eladott autónkat.”

Tavaly rekordszintű, összesen 135 612 új Hyundait vásároltak Kanadában, ahol a márka piaci részesedése a 90-es évek 1 százalékáról 2015-re 7,1 százalékra nőtt. A vállalat legsikeresebb modellje az Elantra volt, amelyből már 500 ezer darabnál is több kelt el. Az Elantrát a kiskompakt Accent modell követi 419 227 darabbal, majd a Santa Fe, amiből összesen eddig 298 493 darabot adtak el Kanadában.


Forrás: newswire.cakoreaherald.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését