Kétmillió Hyundai Kanadában
A Hyundai Auto Canada bejelentette, hogy a vállalat 1983-as
megalapítása után most elérte a kétmilliós értékesítési darabszámot.
Miután egy hónapja bejelentették, hogy értékesítették az
ötszázezredik Elantrát, a kanadai Québec Hyundai Val-Bélair in Ville
márkakereskedésében értékesített 2016-os Tucson 2.0 Luxury AWD modellel a
Hyundai átlépte a kétmilliós darabszámot Kanadában. A jelentős mérföldkő
megünneplésére a vásárló egy öt éves lízinget kapott a Hyundaitól ajándékba.
„A kétmillió darab olyan eredmény, amelyet csak néhány
autómárka mondhat el Kanadában” – mondta Don Romano, a Hyundai Auto Canada
elnök-vezérigazgatója. „A Hyundai autói jelentős hírnevet szereztek minőségük,
formatervük, gazdaságosságuk és teljesítményük miatt, ami segített elérni ezt
az eredményt. Amennyire büszkék vagyunk erre a mérföldkőre, annyira tisztán
látszik a Hyundai jövője, amelyben egy sor új, piacvezető termékkel folytatódik
a versenytársakkal folytatott harc új gondolkodásmóddal felvértezett
tradíciója.”
A Hyundai modellek jelentős növekedése jól dokumentált
Kanadában, de a növekedés ütemét egyértelműen mutatja az egyes értékesítési
mérföldkövek között eltelt időszak. A Hyundai eladásai a 90-es években
csökkentek, ezért összesen 24 évbe és 3 hónapba telt, mire 2008-ban egymillió
Hyundait sikerült eladni Kanadában. A következő esztendőben azonban első
alkalommal sikerült 100 ezer darabnál többet értékesíteni az országban, így a
korábbi időtáv harmada, azaz 8 év és 1 hónap is elég volt viszont ahhoz, hogy
újabb egymillióval immár kétmillió darabra emelkedjen a példányszám.
Ma a Hyundai az ország egyik legnagyobb autóipari márkája,
amelyet a személyautók, terepjárük és luxusautók széleskörű termékpalettájának
köszönhet. Ezt jól példázza, hogy a márka összesen 461 778 személyautót
adott el 2011 és 2015 között – többet mint bármely más márka Kanadában – és a
Tucson és a Santa Fe Sport is az ország 15 legjobban fogyó terepjárója közé
tartozik. továbbá 2016 második felében Kanadában is bemutatásra kerül a Hyundai
önálló luxusmárkája, a Genesis.
„A G90 zászlóshajó az első abból a hat modellből, amely a
Genesis luxusmárka palettáját képviseli majd 2020-ban” – mondta Romano. „Egy
önálló luxusmárka piacra vezetésével a Hyundai kiterjeszti szerepét a legjobb
autógyártók között és ez pontosan egybevág azzal, hogy most ünnepeljük a
kétmillió eladott autónkat.”
Tavaly rekordszintű, összesen 135 612 új Hyundait vásároltak
Kanadában, ahol a márka piaci részesedése a 90-es évek 1 százalékáról 2015-re 7,1
százalékra nőtt. A vállalat legsikeresebb modellje az Elantra volt, amelyből
már 500 ezer darabnál is több kelt el. Az Elantrát a kiskompakt Accent modell
követi 419 227 darabbal, majd a Santa Fe, amiből összesen eddig 298 493
darabot adtak el Kanadában.
Forrás: newswire.ca, koreaherald.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!