7,5 millió Forinttól indul az új Hyundai Ioniq Németországban


Az angol képviselet után a Hyundai Motor Deutchland is nyilvánosságra hozta az Ioniq árlistáját, amely háromféle felszereltségével kategóriájának legjutányosabb képviselője lehet.

A Hyundai Ioniq őszi bevezetésével a Hyundai a világon első alkalommal kínál olyan modellt, amelyet egyszerre háromféle elektromos erőforrással lehet majd megvásárolni. Az október elején érkező új Hyundai Ioniq hibridváltozatának alapára 23 900 Euro, vagyis nagyjából 7,5 millió Ft.


Ez a vevőbarát alapár kategóriájának legjutányosabbja, ráadásul a az alap Trend változatban is olyan felszereltségek találhatóak, amelyek máshol csak a felső kategóriában elérhetőek. A Hyundaira jellemző ötéves, kilométerkorlát nélküli garancia és a lítium-polimer akkumulátorokra vállalt 8 éves garancia további egyedülálló ajánlat ebben a kategóriában.


Az Ioniq Hybrid esetében egy 141 lóerős rendszerteljesítményű belsőégésű és elektromotor erőforrás-kombináció vezetési örömöt és egyúttal gazdaságos működést biztosít. A mindössze 3,4 liter/100 km es átlagfogyasztásával az Ioniq akár 1 300 kilométert is képes megtenni két tankolás között. Az Ioniq lendületes karakteréhez a kategóriában egyedülálló hatfokozatú duplakuplungos automata kapcsolódik, a futóműben és fékekben felhasznált alumínium és a multilink hátsó felfüggesztés agilis kezelhetőséget tesz lehetővé.


A Hyundai Ioniq Electric változata 120 lóerős elektromotorjával helyi emisszió nélkül is képes közlekedni, miközben remek vezetési élményt nyújt. A 28 kWh-s akkumulátorcsomagnak és a kategória legjobbjaként számon tartott 11,5 kWh/100 km fogyasztásnak köszönhetően az Ioniq Electric (a korábbi előzetes 250 km helyett) 280 kilométeres hatótávra képes. Az Ioniq Electric akár a háztartási dugalj 230 Voltjával, akár az egyre terjedő gyorstöltő-hálózatról is feltölthető. Az elektromos változat Németországban novembertől lesz elérhető, ára 33 300 Euro (b. 10,5 mFt), amelyhez a kormányzat nemrég bevezetett támogatási rendszere miatt 4 ezer Euro támogatás jár, így a tényleges vételár 29 300 Euro (kb. 9,3 mFt).


Mindkét Ioniq változat háromféle, Trend, Style és Premium felszereltségben lesz kapható Németországban. Már a Trend alapfelszereltség is elég gazdag: 7 légzsák, sávtartó asszisztens, távolságtartó sebességszabályzó, vészfékasszisztens, fedélzeti számítógép, automata klíma, 5 colos LCD monitorral és tolatókamerával felszerelt digitális rádió. Az Electric változat ezen felül 8 colos kijelzővel felszerelt navigációval is rendelkezik. Különleges technológiai csemege az Electric fejlett sebességszabályzó rendszere, amely képes a városi forgalomban automatikusan állóra fékezni és újra lendületbe hozni a dugóban álló autót, ha az állás ideje 5 másodpercnél rövidebb.


Az Ioniq modellkínálata a 2017 második felében érkező Plug-in változattal lesz teljes, amely a hibridnél jóval nagyobb 8,9 kWh kapacitású lítium-polimer akkumulátorával több, mint 50 kilométer képes megtenni kizárólag elektromotorjának segítségével.  


A Hyundai Ioniq az első olyan autó, amelyet már az első pillanattól háromféle alternatív meghajtó-rendszerrel terveztek. Ezzel, és az üzemanyagcellás ix35 Fuel Cell hobbiterepjáróval a Hyundai az egyetlen olyan autógyártó, amely világszerte az összes létező alternatív meghajtással kínál mobilitási megoldást.    

Forrás: hyundai.news/de

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei