7,5 millió Forinttól indul az új Hyundai Ioniq Németországban
Az angol képviselet után a Hyundai Motor Deutchland is
nyilvánosságra hozta az Ioniq árlistáját, amely háromféle felszereltségével kategóriájának
legjutányosabb képviselője lehet.
A Hyundai Ioniq őszi bevezetésével a Hyundai a világon első
alkalommal kínál olyan modellt, amelyet egyszerre háromféle elektromos erőforrással
lehet majd megvásárolni. Az október elején érkező új Hyundai Ioniq
hibridváltozatának alapára 23 900 Euro, vagyis nagyjából 7,5 millió Ft.
Ez a vevőbarát alapár kategóriájának legjutányosabbja,
ráadásul a az alap Trend változatban is olyan felszereltségek találhatóak, amelyek
máshol csak a felső kategóriában elérhetőek. A Hyundaira jellemző ötéves,
kilométerkorlát nélküli garancia és a lítium-polimer akkumulátorokra vállalt 8
éves garancia további egyedülálló ajánlat ebben a kategóriában.
Az Ioniq Hybrid esetében egy 141 lóerős
rendszerteljesítményű belsőégésű és elektromotor erőforrás-kombináció vezetési
örömöt és egyúttal gazdaságos működést biztosít. A mindössze 3,4 liter/100 km
es átlagfogyasztásával az Ioniq akár 1 300 kilométert is képes megtenni
két tankolás között. Az Ioniq lendületes karakteréhez a kategóriában
egyedülálló hatfokozatú duplakuplungos automata kapcsolódik, a futóműben és
fékekben felhasznált alumínium és a multilink hátsó felfüggesztés agilis
kezelhetőséget tesz lehetővé.
A Hyundai Ioniq Electric változata 120 lóerős
elektromotorjával helyi emisszió nélkül is képes közlekedni, miközben remek
vezetési élményt nyújt. A 28 kWh-s akkumulátorcsomagnak és a kategória
legjobbjaként számon tartott 11,5 kWh/100 km fogyasztásnak köszönhetően az
Ioniq Electric (a korábbi előzetes 250 km helyett) 280 kilométeres hatótávra
képes. Az Ioniq Electric akár a háztartási dugalj 230 Voltjával, akár az egyre
terjedő gyorstöltő-hálózatról is feltölthető. Az elektromos változat
Németországban novembertől lesz elérhető, ára 33 300 Euro (b. 10,5 mFt),
amelyhez a kormányzat nemrég bevezetett támogatási rendszere miatt 4 ezer Euro
támogatás jár, így a tényleges vételár 29 300 Euro (kb. 9,3 mFt).
Mindkét Ioniq változat háromféle, Trend, Style és Premium
felszereltségben lesz kapható Németországban. Már a Trend alapfelszereltség is
elég gazdag: 7 légzsák, sávtartó asszisztens, távolságtartó sebességszabályzó,
vészfékasszisztens, fedélzeti számítógép, automata klíma, 5 colos LCD
monitorral és tolatókamerával felszerelt digitális rádió. Az Electric változat
ezen felül 8 colos kijelzővel felszerelt navigációval is rendelkezik. Különleges
technológiai csemege az Electric fejlett sebességszabályzó rendszere, amely
képes a városi forgalomban automatikusan állóra fékezni és újra lendületbe
hozni a dugóban álló autót, ha az állás ideje 5 másodpercnél rövidebb.
Az Ioniq modellkínálata a 2017 második felében érkező
Plug-in változattal lesz teljes, amely a hibridnél jóval nagyobb 8,9 kWh
kapacitású lítium-polimer akkumulátorával több, mint 50 kilométer képes
megtenni kizárólag elektromotorjának segítségével.
A Hyundai Ioniq az első olyan autó, amelyet már az első
pillanattól háromféle alternatív meghajtó-rendszerrel terveztek. Ezzel, és az
üzemanyagcellás ix35 Fuel Cell hobbiterepjáróval a Hyundai az egyetlen olyan
autógyártó, amely világszerte az összes létező alternatív meghajtással kínál
mobilitási megoldást.
Forrás: hyundai.news/de
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!