A Hyundai egyesíti kínai termelési és értékesítési rendszerét


A Hyundai csoport nemrég egyesítette két autóipari cégének kínai termelési és értékesítési rendszerét azért, hogy versenyképes maradjon a világ legnagyobb autópiacán.

A Hyundai Motor és a Kia Motors kínai üzleti tevékenysége 2014 júliusa óta különálló részlegekben, ahol a vállalatokhoz tartozó gyárak termelését és a márkánként több száz tagot számláló kereskedői hálózat irányítását is elkülönülten végezték. A Hyundai Motor kínai termelési és értékesítési tevékenyégét mostantól a csoport kínai üzleti központjából irányítják, ahová nemrég viszont beköltözött a Kia Motors kínai részlege is.  

A Hyundai csoport üzleti tevékenységének újraszervezése a két koreai márka gyengélkedésének leküzdésére irányul, hiszen azzal csökkenteni tudják az operatív tevékenység költségeit.


A Hyundai Motor az első negyedévben  229 011 új autót értékesített, ami 18,2 százalékkal kevesebb, mint egy évvel korábban. Eközben a Kia Motors is 10,4 százalékos csökkenést ért el 138 292 autó eladásával. A két márka összesített eredménye még márciusban is csökkent, ám annak mértéke jelentősen csökkent, ami bizakodásra adhat okot.   

Kína az egyik legfontosabb piac az exportra különösen érzékeny Hyundai csoport számára, amely már hónapok óta próbálja felélénkíteni értékesítési eredményeit a világ legnagyobb autópiacán.  

Forrás: nst.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei