A Hyundai Ioniq lehet az angol Uber sofőrök új kedvence


A Hyundai szeretné megtörni a Toyota Uber sofőrök közötti monopóliumát Nagy-Britanniában, ezért új Ioniq modelljét különleges kedvezményekkel kívánja értékesíteni számukra.  

A Toyota jelenleg a legnépszerűbb márka az angol Uber sofőrök között, akik a japán céggel kötött stratégiai együttműködésének köszönhetően különleges kedvezménnyel vásárolhatják meg a Toyota Prius modelljeit. Ez a dominancia most felkeltette a Hyundai érdeklődését is, amely szintén kedvezményekkel kívánja új Ioniq modelljét a sofőrök számára kívánatossá tenni.  


A Hyundai Ioniq hibrid jelentős mértékben összehasonlítható a Toyota Prius modelljével, nemcsak a koreai gyártó modellpalettáján betöltött környezetbarát szerepköre, de megjelenése, teljesítménye, gazdaságossága miatt is.

A Hyundai szerint az európai szabályozási rendszer komoly akadályt jelent az Uberrel folytatott tárgyalások során. Nagy-Britanniában a Transport for London (TfL) szervezet komoly nyomást gyakorol a kormányzatra azért, hogy korlátozza az Uber növekvő népszerűségét a londoni taxikkal szemben.


„Természetesen vizsgáljuk ezt a kérdést is” – mondja Ki Sang-lee, a Hyundai környezetbarát járműfejlesztési részlegének vezetője az Uber sofőrök számára kínált esetleges kedvezményekről. „Az a probléma, hogy Európában különböző bonyolult törvények vannak érvényben, így időbe telik, amire mindnek megfelelő tervet tudunk kidolgozni. Ezzel együtt persze vizsgáljuk az Uber szzámára nyújtható ösztönzőket is.”

„A taxik között a Toyota egy jól bejáratott márka Angliában és Európában egyaránt, ezt mi is látjuk” – teszi hozzá. „Ennek ellenére úgy gondlojuk, hogy amennyiben egy kicsit mást tudunk kínálni, azzal mi is nyerhetünk. Például a nagyvárosokban hibridek helyett a tisztán elektromos Ioniq kiválóan megfelelne – a Toyotának pedig nincsen elektromos hajtású Priusa”


Ki beszélt az elektromos autók elterjedéséhez elengedhetetlenül fontos töltőinfrastruktúra fejlesztéséről is. „Szeretnénk közeledni az európai nagyvárosokhoz és a töltőinfrastruktúrával kapcsolatosan megállapodást kívánunk kötni velük. Szeretnénk azt mondani, hogy magunk biztosítanánk azt, de ez persze nagyon költséges. Ennek ellenére, ha például meg tudnánk egyezni egy 50-50 százalékos finanszírozási arányban, az már működhetne. De mivel minden európai városnak más törvényi előírásai vannak, ez sok időbe telik.”

Forrás: autocar.co.uk

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei