A Hyundai a legzöldebb autógyártók között
A Newsweek magazin az immár hetedik alkalommal összeállított
2016-os Newsweek Zöld Rangsorában idén a Hyundai Motort is kitüntette. A Newsweek
Zöld Rangsora a világ első olyan ranglistája, amely a vállalatok
környezetvédelmi rangsorát állítja fel és amelyben az Egyesült Államok 500 legnagyobb
kiskereskedelmi cége mellett világ 500 legnagyobb kiskereskedelmi vállalatát
azok környezetvédelmi teljesítményük alapján rangsorolják.
„A Newsweek elismerése vállalatunk azon elkötelezettségét
tükrözi, amelynek révén szeretnénk globális széndioxid lenyomatunkat
csökkenteni”- mondja Mike O’Brien, a Hyundai Motor America vállalati és terméktervezési
igazgatója. „A Hyundai számára továbbra is fontosnak tartja az összes
szegmensben megjelenő környezetbarát Blue Drive palettát. Ezen kezdeményezés részeként
még idén megérkezik a Hyundai Ioniq, amely elsőként kínál háromféle elektromos
hajtásláncot.”
A 2016-os Newsweek Zöld Rangsor nyolc tisztán körülírt
teljesítményadat alapján rangsorolja a nagyvállalatok környezetvédelmi teljesítményét.
A módszer egyértelmű szabályrendszeren alapul és az eljárás kiállja egy
harmadik fél ismételt próbáját is. egy vállalat összesített pontszámát a nyolc
KPI pontszámának súlyozott átlagaként kapjuk meg.
„A jelenlegi globális üzleti és politikai környezetben
egyetlen vállalat sem hagyhatja figyelmen kívül környezeti lenyomatát és a jó
hír az, hogy a Newsweek 2016-os Zöld Rangsora megmutatja, hogy a világ
legnagyobb vállalatai az energia termelékenység és az üvegházhatást kiváltó
gázok kibocsátásának korlátozása terén fejlődést mutatnak” – mondja Eijah
Wolfson, a Newsweek főszerkesztője. „Reményeink szerint a ranglista arra
ösztönzi a vezetőket, hogy vizsgálják felül környezetvédelmi behatásaikat,
nemcsak a széndioxid terén, de átfogóan is és tegyék meg a szükséges lépéseket azért,
hogy fenntartsák üzleti bővülésüket és egyben környezeti életképességüket is.”
A Hyundai Blue Drive emblémával jelölve egy sor gazdaságos
és környezetbarát terméket és technológiát találunk. A Blue Drive a Hyundai
stratégiájában az alacsony károsanyag-kibocsátású, üzemanyag-hatékony modellek
fejlesztését jelöli, ami találkozik a a mobilitás és környezetvédelem társadalmi
igényeivel.
Forrás: globalpr.hyundai.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!