A Hyundai a legzöldebb autógyártók között


Az amerikai Newsweek magazin minden évben elkészíti a vállalatok környezetvédelmi rangsorát, amelyben idén a Hyundait az egyik legzöldebb autógyártónak választották.

A Newsweek magazin az immár hetedik alkalommal összeállított 2016-os Newsweek Zöld Rangsorában idén a Hyundai Motort is kitüntette. A Newsweek Zöld Rangsora a világ első olyan ranglistája, amely a vállalatok környezetvédelmi rangsorát állítja fel és amelyben az Egyesült Államok 500 legnagyobb kiskereskedelmi cége mellett világ 500 legnagyobb kiskereskedelmi vállalatát azok környezetvédelmi teljesítményük alapján rangsorolják.   

„A Newsweek elismerése vállalatunk azon elkötelezettségét tükrözi, amelynek révén szeretnénk globális széndioxid lenyomatunkat csökkenteni”- mondja Mike O’Brien, a Hyundai Motor America vállalati és terméktervezési igazgatója. „A Hyundai számára továbbra is fontosnak tartja az összes szegmensben megjelenő környezetbarát Blue Drive palettát. Ezen kezdeményezés részeként még idén megérkezik a Hyundai Ioniq, amely elsőként kínál háromféle elektromos hajtásláncot.”     


A 2016-os Newsweek Zöld Rangsor nyolc tisztán körülírt teljesítményadat alapján rangsorolja a nagyvállalatok környezetvédelmi teljesítményét. A módszer egyértelmű szabályrendszeren alapul és az eljárás kiállja egy harmadik fél ismételt próbáját is. egy vállalat összesített pontszámát a nyolc KPI pontszámának súlyozott átlagaként kapjuk meg.  

„A jelenlegi globális üzleti és politikai környezetben egyetlen vállalat sem hagyhatja figyelmen kívül környezeti lenyomatát és a jó hír az, hogy a Newsweek 2016-os Zöld Rangsora megmutatja, hogy a világ legnagyobb vállalatai az energia termelékenység és az üvegházhatást kiváltó gázok kibocsátásának korlátozása terén fejlődést mutatnak” – mondja Eijah Wolfson, a Newsweek főszerkesztője. „Reményeink szerint a ranglista arra ösztönzi a vezetőket, hogy vizsgálják felül környezetvédelmi behatásaikat, nemcsak a széndioxid terén, de átfogóan is és tegyék meg a szükséges lépéseket azért, hogy fenntartsák üzleti bővülésüket és egyben környezeti életképességüket is.”  


A Hyundai Blue Drive emblémával jelölve egy sor gazdaságos és környezetbarát terméket és technológiát találunk. A Blue Drive a Hyundai stratégiájában az alacsony károsanyag-kibocsátású, üzemanyag-hatékony modellek fejlesztését jelöli, ami találkozik a a mobilitás és környezetvédelem társadalmi igényeivel.

Forrás: globalpr.hyundai.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei