Új digitális szalont nyitott a Hyundai Spanyolországban


A Hyundai Motor Madridban megnyitotta első online kereskedését Spanyolországban, amellyel az angol Rockar sikeres példáját igyekeznek követni. 

A Hyundai Motor immár nemcsak Nagy-Britanniában rendelkezik online digitális autószalonnal, mivel nemrég a madridi Gamboa márkakereskedés felavatta az első Click2Drive digitális kirendeltségét. A Hyundai Click2Drive Gamboa márkaképviselet az Egyesült Királyságban már több helyen is működő Rockar sikerét kívánja Spanyolországban megismételni. 


A Hyundai Click2Drive online felületének és a Hyundai Click2Drive Gamboa márkakereskedés elindításával a márka újabb hatalmas lépést tett a hagyományos autóértékesítés forradalmasítása felé. A madridi Majadahonda városrész Gran Plazájában  létesült márkakereskedést a Motor Gamboa Group Hyundai képviselete működteti.


Az üzletben az autókat mindenféle akadály nélkül állították ki, így a vásárlók megtekinthetik, megérinthetik és mindenféle kötöttség nélkül ki is próbálhatják. A kereskedés ráadásul egyedüliként az elejétől a végéig digitális vásárlási folyamatot kínál a Hyundai teljes típusválasztékára. A Hyundai Click2Drive Gamboa kereskedésben mindenre van online megoldás: összeállíthatjuk a nekünk tetsző autót, értékelést kaphatunk a használt autónkra, választhatunk a finanszírozási ajánlatok között és akár meg is vásárolhatjuk az autót. 


„A Hyundai Click2Drive bevezetésével és a Hyundai Click2Drive Gamboa megnyitásával újabb lépést teszünk azért, hogy reagáljunk a digitális világot kedvelő vásárlóink változó igényeire” – mondja Jochen Sengpiehl, a Hyundai Motor Europe marketing alelnöke. „Az autóértékesítés ilyen úttörő megközelítése bemutatja elkötelezettségünket az innovatív vevőközpontú értékesítéshez, amellyel nagyon kényelmes, világos és rugalmas vásárlási folyamatot hoztunk létre.” 


Az első Click2Drive online márkaképviselet hivatalos megnyitási ünnepélyén számos vállalati vezető vett részt. A Hyundai Motort Woong Sik Oh, a hálózatfejlesztés globális vezetője képviselte, míg a Hyundai Motor Europe kévpseletében Yong June Jin, a kereskedőhálózat fejlesztéséért felelős koordinátor vett részt. Mellettük jelen volt Dong Huwy Park, a Hyundai Motor Espana elnöke és Leopoldo Satrústegui, a Hyundai Motor Espana ügyvezetője, míg José López Gamboa, a Motor Gamboa Group tulajdonosa vendéglátóként elmagyarázta, hogyan is működik az üzleti rendszer.   


Vásárlók milliói látogatják naponta a bevásárlóközpontokat. 2014 óta ezek a vásárlók még jobban megtapasztalhatják és a bevásárlásuk során a Rockar kereskedésben akár meg is vásárolhatják Hyundai autójukat, amely az autóvásárlás egy új, innovatív megközelítéseként már két helyen is elérhető az Egyesült Királyságban. Itt a vásárlók megtekinthetik, kipróbálhatják, régi autójukat részben beszámíthatják és új Hyundait vásárolhatnak – készpénzért vagy finanszírozási csomagban – egyetlen egér kattintással vagy egy nyomógomb megnyomásával.


Forrás: hyundai.news

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei