Újra a megbízhatósági listák élén a Hyundai
A J.D Power idei Kezdeti Minőség Tanulmányában a Hyundai Motor az összesített lista harmadik, míg a nem prémium gyártók között a második helyét érdemelte ki.
A J.D Power vásárlói felmérése alapján idén is elkészítette
a 2016. évi Kezdeti Minőség Tanulmányát (IQS), amelyben a Hyundai a nem prémium
márkák között a második helyen végzett, míg az összesítésben a harmadik helyet
szerezte meg. Továbbá a szervezet a legmagasabb pontszámmal díjazta a kiskategóriában
az Accent, míg a nagyautók között az Azera modell megbízhatóságát.
„A Hyundai Motor továbbra is kitartóan elkötelezett azért,
hogy vásárlói számára kivételes, megbízható termékeket nyújtson” – mondta Frank
Ferrara, a Hyundai Motor America Vásárlói Elégedettségi részlegének alelnöke. „Meglévő
modelljeink esetében is komolyan vesszük a minőség javítását és a legjobb
minőségű új modelleket mutatjuk be. Nagyon fontos számunkra, hogy a vásárló mindig
boldog legyen autójával. Ez a minőséggel kezdődik és az autó rengeteg
felszerelésének használatával folytatódik. Az ilyen eredmények mutatják meg, hogy
minden szinten kapcsolatban állunk vásárlóinkkal.”
Az immár 30. éve elvégzett Kezdeti Minőség Tanulmány az idők
során az új modellek kezdeti, 90 napos minőségének iparági mércéjévé vált. A
tanulmány szerint az Acent és az Azera tulajok sokkal kevesebb hibát
tapasztaltak, mint más kiskategóriás, vagy nagyautók használói.
„Mind a kis-, mind a nagyautók nagyon népszerűek manapság és
ezért nagyon fontosak számunkra. Valójában minden autógyártó részt vesz ezekben
a szegmensekben, így a vásárlók széles kínálatból válogathatnak” – mondja Mircea
Gradu, a Hyundai Motor America Minőségbiztosítási részlegének igazgatója. „Az
Accent és az Azera is a legelső lett szegmensében azok minősége miatt, amely az
autók tulajdonosai számára biztos anyagi nyugalmat jelent.”
Összességében hat Hyundai modell szerepel saját szegmense
legjobb három helyén. Az Accent és az Azera mellett a Tucson második, a
Veloster harmadik, az Elantra és a Genesis szintén harmadik helyen végzett. a
Hyundai Motor összesített pontszáma 100 járműre 92 hiba, ami 13-al kevesebb,
mint az iparági átlag és hárommal kevesebb a vállalat tavalyi teljesítményénél.
A 2016-os tanulmányban 80 ezer olyan autóvásárlót kérdeztek
ki, akik 2016-ban 90 napig használták új autóikat. A felmérés 233 kérdésből áll
össze, amelyeket úgy alakítottak ki, hogy azok alapján a gyártók azonosítani
tudják az esetleges problémákat és ezek alapján fejleszteni tudják autóikat.
Forrás: globalpr.hyundai.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!