Újra a megbízhatósági listák élén a Hyundai


A J.D Power idei Kezdeti Minőség Tanulmányában a Hyundai Motor az összesített lista harmadik, míg a nem prémium gyártók között a második helyét érdemelte ki.

A J.D Power vásárlói felmérése alapján idén is elkészítette a 2016. évi Kezdeti Minőség Tanulmányát (IQS), amelyben a Hyundai a nem prémium márkák között a második helyen végzett, míg az összesítésben a harmadik helyet szerezte meg. Továbbá a szervezet a legmagasabb pontszámmal díjazta a kiskategóriában az Accent, míg a nagyautók között az Azera modell megbízhatóságát.

„A Hyundai Motor továbbra is kitartóan elkötelezett azért, hogy vásárlói számára kivételes, megbízható termékeket nyújtson” – mondta Frank Ferrara, a Hyundai Motor America Vásárlói Elégedettségi részlegének alelnöke. „Meglévő modelljeink esetében is komolyan vesszük a minőség javítását és a legjobb minőségű új modelleket mutatjuk be. Nagyon fontos számunkra, hogy a vásárló mindig boldog legyen autójával. Ez a minőséggel kezdődik és az autó rengeteg felszerelésének használatával folytatódik. Az ilyen eredmények mutatják meg, hogy minden szinten kapcsolatban állunk vásárlóinkkal.”


Az immár 30. éve elvégzett Kezdeti Minőség Tanulmány az idők során az új modellek kezdeti, 90 napos minőségének iparági mércéjévé vált. A tanulmány szerint az Acent és az Azera tulajok sokkal kevesebb hibát tapasztaltak, mint más kiskategóriás, vagy nagyautók használói.

„Mind a kis-, mind a nagyautók nagyon népszerűek manapság és ezért nagyon fontosak számunkra. Valójában minden autógyártó részt vesz ezekben a szegmensekben, így a vásárlók széles kínálatból válogathatnak” – mondja Mircea Gradu, a Hyundai Motor America Minőségbiztosítási részlegének igazgatója. „Az Accent és az Azera is a legelső lett szegmensében azok minősége miatt, amely az autók tulajdonosai számára biztos anyagi nyugalmat jelent.”


Összességében hat Hyundai modell szerepel saját szegmense legjobb három helyén. Az Accent és az Azera mellett a Tucson második, a Veloster harmadik, az Elantra és a Genesis szintén harmadik helyen végzett. a Hyundai Motor összesített pontszáma 100 járműre 92 hiba, ami 13-al kevesebb, mint az iparági átlag és hárommal kevesebb a vállalat tavalyi teljesítményénél.    

A 2016-os tanulmányban 80 ezer olyan autóvásárlót kérdeztek ki, akik 2016-ban 90 napig használták új autóikat. A felmérés 233 kérdésből áll össze, amelyeket úgy alakítottak ki, hogy azok alapján a gyártók azonosítani tudják az esetleges problémákat és ezek alapján fejleszteni tudják autóikat.

Forrás: globalpr.hyundai.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei