Öt éves lett a Hyundai Blue Link
Kereken öt éve kínálja a Hyundai a távirányítású
szolgáltatásokat, tinédzserfelügyeletet és okosórás alkalmazásokat is kínáló
Hyundai Blue Link szolgáltatását Amerikában.
A Hyundai Blue Link szolgáltatása 2011. júliusában kezdte
meg működését az Egyesült Államokban. A még mindig exponenciálisan bővülő
felhasználói kör az elmúlt öt év során 90 millió használt valamilyen Hyundaihoz
kapcsolódó alkalmazást, többek között 22 millió autóindítás történt, 2,5 millió alkalommal zárták be
távirányítással az autók ajtóit, míg a távirányítású nyitásra „csak” 1,163
millió alkalommal volt szükség. A Blue Link segítségével 2 710 autót
kevesebb mint egy napon belül sikerült felkutatni.
Az autón belülről a Blue Link szolgáltatás segítségével úti célok
kereshetőek, időpontot lehet kérni a szervizbe, de akár vészhelyzetben segítséget
is lehet kérni a központtól. Az esetek többségében (22 %) éttermeket keresnek,
ezt követi az utcák megtalálása (10 %), majd az egészséghez kapcsolódó
keresések (doktor, fogorvos, kórház, gyógyszertár – 7,4 %)
2012-ben mutatták be a rendszerre épülő mobiltelefonos
alkalmazást, 2014-ben a Blue Link második generációjában már a Google keresés
is lehetségessé vált, míg egy évvel később a Blue Link az Apple és az Android
Wear alkalmazásokat is bevezette.
A Hyundai nemrég díjmentesen frissítette a Sonata, Genesis,
Elantra, Tucson és Santa Fe Sport modellekben található fejegységeket azért,
hogy azok alkalmasak legyenek az Andorid Auto és Apple CarPlay fogadására.
„2011-ben a Hyundai merészen bevezette a Blue Link
rendszert, amellyel átfogó csatlakoztatási szolgáltatást kínált” – mondja Barry
Ratzlaff, a Hyundai Motor America képviselője. „Az eltelt 5 évben figyeltünk
ügyfeleinkre és egyre jobbá tettük a dolgokat a működés finomításával, olyan innovatív
kiegészítőkkel, mint az okosóra csatlakoztatás és a Hyundai kereskedők
szorosabb integrációja. Ahogyan előre tekintünk, nyilvánvaló, hogy a
konnektivitás tovább növekszik és fantasztikus új lehetőségeket nyit a
mobilitás támogatására. A Hyundai a többcsatornás összekapcsolt szolgáltatások
egyik vezetője marad, amely világszínvonalú vevőszolgálatot és vásárlói élményt
nyújt.”
A Hyundai Blue Link alkalmazás éves díja 99 dollár.
Amennyiben viszont egyes Hyundai vásárlók több mint egy évig nem fizetik be a
Blue Link éves díját, a rendszer inaktívvá válik és csak egy 500 dolláros
hardverreaktiválással lehet újra csatlakoztatni a rendszerhez.
Forrás: autoconnectedcar.com, hyundainews.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!