Öt éves lett a Hyundai Blue Link


Kereken öt éve kínálja a Hyundai a távirányítású szolgáltatásokat, tinédzserfelügyeletet és okosórás alkalmazásokat is kínáló Hyundai Blue Link szolgáltatását Amerikában.

A Hyundai Blue Link szolgáltatása 2011. júliusában kezdte meg működését az Egyesült Államokban. A még mindig exponenciálisan bővülő felhasználói kör az elmúlt öt év során 90 millió használt valamilyen Hyundaihoz kapcsolódó alkalmazást, többek között 22 millió autóindítás történt, 2,5 millió alkalommal zárták be távirányítással az autók ajtóit, míg a távirányítású nyitásra „csak” 1,163 millió alkalommal volt szükség. A Blue Link segítségével 2 710 autót kevesebb mint egy napon belül sikerült felkutatni.


Az autón belülről a Blue Link szolgáltatás segítségével úti célok kereshetőek, időpontot lehet kérni a szervizbe, de akár vészhelyzetben segítséget is lehet kérni a központtól. Az esetek többségében (22 %) éttermeket keresnek, ezt követi az utcák megtalálása (10 %), majd az egészséghez kapcsolódó keresések (doktor, fogorvos, kórház, gyógyszertár – 7,4 %)  

2012-ben mutatták be a rendszerre épülő mobiltelefonos alkalmazást, 2014-ben a Blue Link második generációjában már a Google keresés is lehetségessé vált, míg egy évvel később a Blue Link az Apple és az Android Wear alkalmazásokat is bevezette.


A Hyundai nemrég díjmentesen frissítette a Sonata, Genesis, Elantra, Tucson és Santa Fe Sport modellekben található fejegységeket azért, hogy azok alkalmasak legyenek az Andorid Auto és Apple CarPlay fogadására.

„2011-ben a Hyundai merészen bevezette a Blue Link rendszert, amellyel átfogó csatlakoztatási szolgáltatást kínált” – mondja Barry Ratzlaff, a Hyundai Motor America képviselője. „Az eltelt 5 évben figyeltünk ügyfeleinkre és egyre jobbá tettük a dolgokat a működés finomításával, olyan innovatív kiegészítőkkel, mint az okosóra csatlakoztatás és a Hyundai kereskedők szorosabb integrációja. Ahogyan előre tekintünk, nyilvánvaló, hogy a konnektivitás tovább növekszik és fantasztikus új lehetőségeket nyit a mobilitás támogatására. A Hyundai a többcsatornás összekapcsolt szolgáltatások egyik vezetője marad, amely világszínvonalú vevőszolgálatot és vásárlói élményt nyújt.”    


A Hyundai Blue Link alkalmazás éves díja 99 dollár. Amennyiben viszont egyes Hyundai vásárlók több mint egy évig nem fizetik be a Blue Link éves díját, a rendszer inaktívvá válik és csak egy 500 dolláros hardverreaktiválással lehet újra csatlakoztatni a rendszerhez.

Forrás: autoconnectedcar.comhyundainews.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei