Bővíti terepjáróinak kínálatát a Hyundai


A Hyundai Motor az elkövetkező években újrastrukturálja hobbiterepjáróit, amelynek során a jelenlegi portfólió átalakítása mellett új modellek és márkanevek mutatkoznak majd be. 

A Hyundai jelenleg háromféle terepjárót kínál a kategóriát imádó amerikai vásárlók számára, ám ez a jövőben átalakul és jelentősen kibővül. Erről Dave Zuchowski, a vállalat amerikai képviseletének elnöke beszélt és elmondta, az újrapozicionált kínálattal sokkal jobban meg tudnak majd felelni az amerikai igényeknek, mint az eddigi, limuzinokra fókuszáló portfólióval. .   "Fordulópontot jelentenek majd" - mondja Zuchowski. "Nemcsak új modelleket adunk hozzá a kínálathoz, de az új terepjárócsaládunkkal egyben jobb pozíciókat is teremtünk számukra ."

A Hyundai hamarosan egy B kategóriás kisterepjáróval nyitja a sort, amely várhatóan 2018-tól lesz kapható az Egyesült Államokban, aztán pedig érkezik egy még kisebb crossover modell. Ugyanebben az időszakban átdolgozzák a meglévő kompakt Tucson és Santa Fe Sport, valamint a középkategóriás Santa Fe modelleket is.


A különválasztás elérése érdekében a következő generációs (Grand) Santa Fe valódi nyolcszemélyes terepjáróvá növekszik majd, amely mellett a Santa Fe Sport is némileg nagyobb és ezzel együtt masszívabb, Jeepekre hasonlító megjelenésű karosszériát kap majd. A Tucson szintén enyhén módosul majd, de megtartja konzervatív megjelenését. Ezzel együtt a nagyobbik Santa Fe várhatóan új nevet is kap majd, mivel a tapasztalatok szerint a vásárlókat összezavarja a kétféle karosszéria és nem tudják, azok hogyan viszonyulnak a konkurensekhez.  

Zuchowski azt is elárulta, hogy ezek a változások a jövő évtől egészen 2020-ig tartanak majd. Ahogyan az új modellgenerációk megérkeznek, úgy persze ezek is részét képezik a Hyundai 2020-ig tervezett 14 alternatív meghajtású modellkínálatának.”Ahogy mondani szokás: a termék egy márka éltető eleme. Ha ez így van és úgy hiszem, hogy így van, akkor nagyon jól fogjuk magunkat érezni ezekkel a tervekkel” – mondja.   


Az új B kategóriás kisterepjáró különösen fontos a márka számára, hiszen ez az egyik legdinamikusabban fejlődő szegmens az autóiparban. A Hyundai 2018-as belépője viszonylag késeinek mondható, hiszen a Chevrolet, a Honda, a Subaru, a Nissan, a Fiat, a Jeep, a Mazda és a Mini is képviselteti magát itt, a Toyota és a Ford pedig éppen nemrég, a Los Angelesi Autószalonon mutatta be saját modelljét.

Miközben a nagyobb crossover kínálat elvileg nagyobb profitrátát is jelenthetne a Hyundai számára, Zuchowski ezzel kapcsolatban arra figyelmeztet, hogy a terepjárók iránti élénk kereslet és a konkurensek nagy száma ezt a lehetőséget jelentősen leszűkíti.”Ha megnézzük az összes gyártó kínálatát, ugyanaz történik, mint máshol, vagyis a kereslet-kínálat dönt. Az árrések csökkennek, az ösztönzők megnövekednek” – mondja Zuchowski.  

Forrás: autonews.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei