Bővíti terepjáróinak kínálatát a Hyundai
A Hyundai Motor az elkövetkező években újrastrukturálja
hobbiterepjáróit, amelynek során a jelenlegi portfólió átalakítása mellett új
modellek és márkanevek mutatkoznak majd be.
A Hyundai jelenleg háromféle terepjárót kínál a kategóriát
imádó amerikai vásárlók számára, ám ez a jövőben átalakul és jelentősen
kibővül. Erről Dave Zuchowski, a vállalat amerikai képviseletének elnöke
beszélt és elmondta, az újrapozicionált kínálattal sokkal jobban meg tudnak
majd felelni az amerikai igényeknek, mint az eddigi, limuzinokra fókuszáló
portfólióval. . "Fordulópontot
jelentenek majd" - mondja Zuchowski. "Nemcsak új modelleket adunk hozzá
a kínálathoz, de az új terepjárócsaládunkkal egyben jobb pozíciókat is
teremtünk számukra ."
A Hyundai hamarosan egy B kategóriás kisterepjáróval nyitja
a sort, amely várhatóan 2018-tól lesz kapható az Egyesült Államokban, aztán
pedig érkezik egy még kisebb crossover modell. Ugyanebben az időszakban
átdolgozzák a meglévő kompakt Tucson és Santa Fe Sport, valamint a
középkategóriás Santa Fe modelleket is.
A különválasztás elérése érdekében a következő generációs (Grand)
Santa Fe valódi nyolcszemélyes terepjáróvá növekszik majd, amely mellett a
Santa Fe Sport is némileg nagyobb és ezzel együtt masszívabb, Jeepekre
hasonlító megjelenésű karosszériát kap majd. A Tucson szintén enyhén módosul
majd, de megtartja konzervatív megjelenését. Ezzel együtt a nagyobbik Santa Fe várhatóan
új nevet is kap majd, mivel a tapasztalatok szerint a vásárlókat összezavarja a
kétféle karosszéria és nem tudják, azok hogyan viszonyulnak a konkurensekhez.
Zuchowski azt is elárulta, hogy ezek a változások a jövő
évtől egészen 2020-ig tartanak majd. Ahogyan az új modellgenerációk
megérkeznek, úgy persze ezek is részét képezik a Hyundai 2020-ig tervezett 14
alternatív meghajtású modellkínálatának.”Ahogy mondani szokás: a termék egy
márka éltető eleme. Ha ez így van és úgy hiszem, hogy így van, akkor nagyon jól
fogjuk magunkat érezni ezekkel a tervekkel” – mondja.
Az új B kategóriás kisterepjáró különösen fontos a márka
számára, hiszen ez az egyik legdinamikusabban fejlődő szegmens az autóiparban. A
Hyundai 2018-as belépője viszonylag késeinek mondható, hiszen a Chevrolet, a
Honda, a Subaru, a Nissan, a Fiat, a Jeep, a Mazda és a Mini is képviselteti
magát itt, a Toyota és a Ford pedig éppen nemrég, a Los Angelesi Autószalonon
mutatta be saját modelljét.
Miközben a nagyobb crossover kínálat elvileg nagyobb profitrátát
is jelenthetne a Hyundai számára, Zuchowski ezzel kapcsolatban arra
figyelmeztet, hogy a terepjárók iránti élénk kereslet és a konkurensek nagy
száma ezt a lehetőséget jelentősen leszűkíti.”Ha megnézzük az összes gyártó
kínálatát, ugyanaz történik, mint máshol, vagyis a kereslet-kínálat dönt. Az
árrések csökkennek, az ösztönzők megnövekednek” – mondja Zuchowski.
Forrás:
autonews.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!