Megnyílt a Hyundai első digitális szalonja Moszkvában
A Hyundai
Motor orosz képviselete az Avilon csoporttal közösen a moszkvai Leningrádba
vezető sugárútján található Metropolis bevásárlóközpontban megnyitotta első
digitális autószalonját.
A Hyundai
City Store névre keresztelt üzlet az első digitális élményt nyújtó kereskedés Oroszországban,
ahol a vásárlók az autóértékesítés egy egészen új módját tapasztalhatják meg és
amely az internet lehetőségeit felhasználva megfelel a modern vásárlók összes
igényének. Mostantól a Hyundai orosz ügyfelei is képesek lehetnek arra, hogy a
márka bármely modelljét anélkül vásárolják meg, hogy ellátogatnának egy hagyományos
márkakereskedésbe. Ehelyett egy ügyfélbarát honlapon keresztül az érdeklődő
megismerkedhet a vállalat termékeivel, kiválaszthatja a megfelelő
felszereléseket és extrákat, majd átutalhatja az előleget és ezzel jóváhagyja a
vásárlást.
A
rendelt új autó a Hyundai Avilon márkakereskedésében várja új tulajdonosát, aki
ott helyben rendezheti a fennmaradó vételárrészt. A vállalat tervei között
szerepel, hogy a Hyundai City Store üzletébe látogatók számára tesztlehetőséget
is felajánljanak és akár azonnal rendezhetik a megrendelt autó teljes vételárát
is. Ezen felül arra is lehetőséget szándékoznak adni, hogy az új ügyfél akár az
üzletben is átvegye autóját és ne kelljen elmennie egy további helyszínre, a
márkakereskedésbe.
Oroszország
immár a hatodik olyan ország, ahol a Hyundai megnyitja digitális
bemutatótermét. Az első hasonló üzlet Angliában (Rockar) nyitotta meg kapuit
még 2014-ben, majd egy ilyen központ Spanyolországban (Click2Drive) is
megnyitotta kapuit. A Hyundai City Store modern technológiai színvonalához
hatalmas digitális kivetítők, interaktív érintőkijelzők is hozzájárulnak, ahol
az ügyfelek összeállíthatják saját egyéni autójukat vagy tesztvezetésre
regisztrálhatnak. Az új rendszer segítségével az ügyfél a teljes autóvásárlási
folyamatot ellenőrzötten végezheti el.
A Hyundai
City Store üzletében új, izgalmas módon
ismerkedhet meg mindenki a Hyundai márkával és vásárolhat magának járművet. Az
új megközelítés célja, hogy segítségével egy újszerű és barátságos párbeszéd jöjjön
létre a vállalat és az ügyfelek között.
Forrás: hyundai.ru
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!