Megnyílt a Hyundai első digitális szalonja Moszkvában


A Hyundai Motor orosz képviselete az Avilon csoporttal közösen a moszkvai Leningrádba vezető sugárútján található Metropolis bevásárlóközpontban megnyitotta első digitális autószalonját.

A Hyundai City Store névre keresztelt üzlet az első digitális élményt nyújtó kereskedés Oroszországban, ahol a vásárlók az autóértékesítés egy egészen új módját tapasztalhatják meg és amely az internet lehetőségeit felhasználva megfelel a modern vásárlók összes igényének. Mostantól a Hyundai orosz ügyfelei is képesek lehetnek arra, hogy a márka bármely modelljét anélkül vásárolják meg, hogy ellátogatnának egy hagyományos márkakereskedésbe. Ehelyett egy ügyfélbarát honlapon keresztül az érdeklődő megismerkedhet a vállalat termékeivel, kiválaszthatja a megfelelő felszereléseket és extrákat, majd átutalhatja az előleget és ezzel jóváhagyja a vásárlást.


A rendelt új autó a Hyundai Avilon márkakereskedésében várja új tulajdonosát, aki ott helyben rendezheti a fennmaradó vételárrészt. A vállalat tervei között szerepel, hogy a Hyundai City Store üzletébe látogatók számára tesztlehetőséget is felajánljanak és akár azonnal rendezhetik a megrendelt autó teljes vételárát is. Ezen felül arra is lehetőséget szándékoznak adni, hogy az új ügyfél akár az üzletben is átvegye autóját és ne kelljen elmennie egy további helyszínre, a márkakereskedésbe.   


Oroszország immár a hatodik olyan ország, ahol a Hyundai megnyitja digitális bemutatótermét. Az első hasonló üzlet Angliában (Rockar) nyitotta meg kapuit még 2014-ben, majd egy ilyen központ Spanyolországban (Click2Drive) is megnyitotta kapuit. A Hyundai City Store modern technológiai színvonalához hatalmas digitális kivetítők, interaktív érintőkijelzők is hozzájárulnak, ahol az ügyfelek összeállíthatják saját egyéni autójukat vagy tesztvezetésre regisztrálhatnak. Az új rendszer segítségével az ügyfél a teljes autóvásárlási folyamatot ellenőrzötten végezheti el.  


A Hyundai City Store  üzletében új, izgalmas módon ismerkedhet meg mindenki a Hyundai márkával és vásárolhat magának járművet. Az új megközelítés célja, hogy segítségével egy újszerű és barátságos párbeszéd jöjjön létre a vállalat és az ügyfelek között.

Forrás: hyundai.ru

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését