Prime néven kínál a Hyundai korábbi típusokat Indiában
A Hyundai indiai képviselete a megújult Grand i10 és Xcent modellek korábbi változatait is gyártásban hagyja, amelyeket Prime néven a flottavásárlók részére tartja fenn.
A Hyundai Motor India Limited bejelentette, hogy az új Xcent modelljének megjelenésével új, kedvező árú típusokat vezetnek be az indiai flottapiacra. Hivatalosan ugyanis a megújult Xcent modelleket elsősorban egyéni, magánvásárlók részére kívánják értékesíteni és azt nem árusítják flották vagy taxitársaságok részére. Utóbbi piacok számára a Hyundai bevezeti a Prime márkát, ahol a flottavásárlók és taxisok a Grand i10 és az Xcent korábbi változatai közül választhatnak.
„A flottapiacon bevezetett termékek általában elveszítik a vonzódási értéküket” – mondja Rakesh Srivastava, a HMIL értékesítési és marketingvezetője. „Mi ezt most egy marketingkezdeményezéssel szeretnénk felélénkíteni. A jövőben a Hyundai összes vállalati szegmensbeli kezdeményezését a Prime sorozat márkája alatt hozzuk forgalomba. Ezzel szeretnénk megkülönböztetni a vállalatok számára kínált termékeinket az egyéni vásárlók személyes mobilitási igényeihez igazított termékeinktől. A vállalati szektor igényeinek megfelelően kialakított autókat a jövőben eltérő módon pozícionáljuk.”
Most ez a szemlélet a Hyundai Xcent kiskategóriás limuzinra és a prémium Grand i10 kisautókra érvényes. Utóbbi idén februárban esett át egy nagyobb ráncfelvarráson , de az új változat mellett gyártásban maradt a régi változat is, amit a taxitársaságok számára kínálnak. Ez egyben azt is jelenti, hogy a taxiflottáknak szánt verzióban kizárólag a régebbi 1,1 literes CRDi dízelmotor rendelhető, nem pedig az újabb 1,2-es. „Bemutattuk a Grand i10 és az Xcent Prime kiviteleket – amelyek a mostani termékek korábbi változatai – és ezek illeszkednek a vállalati szegmens igényeihez. Eközben a legújabb modelleket az egyéni vásárlók részére áruljuk. Etz a kezdeményezést a továbbiakban is fen fogjuk tartani” – mondja Srivastava.
A Hyundai várhatóan hasonló stratégiát folytat majd a nagyobb Verna modell esetében is, amelynek új generációja az idei év közepén érkezik meg Indiába. Ezzel a vállalat számításai szerint limuzin-eladásaik jelentősen megnövekedhetnek. Kezdetnek itt az Xcent, amelyből a modellápolásig havonta 4 500 példány talált gazdára, ám ezt követően a Prime szériával együtt akár havi 6 ezer darab is elkelhet belőle. És ez csak a helyi piac, de a Hyundai exportra is gyártja limuzinjait.
„Bármelyik indiai gyártó, amely fenntartható növekedést kíván elérni, muszáj részt vennie a 4 méternél rövidebb limuzinok kategóriájában. Úgy hisszük, termékeink stratégiai fontosságúak a jelenlétünk növelésére. A helyi piac mellett több mint 40 országba exportáljuk az új Xcentet, így ez egy nagyon fontos termékünk.” – tette hozzá Srivastava.
Forrás: ndtv.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!