Andreas-Christoph Hofmann a Hyundai új európai marketingfőnöke


A Hyundai Motor Europe azt az Andreas-Christoph Hofmannt választotta a vállalat marketingvezetőjévé, aki korábban a német BMW-nél töltött be vezetői pozíciót.

A Hyundaitól a Volkswagenhez szerződött Jochen Sengpiehl utódaként az 54 éves Hofmann idén november elsején áll munkába a Hyundai Motor Europe offenbachi központjában, feladata pedig a koreai márka páneurópai marketingstratégiájának és az azzal kapcsolatos funkciók – így a reklámozás, márkastratégia, digitális terméktervezés, termékmenedzsment és árazás, PR és márkaélmény – jövőbeli irányítása, alakítása lesz.  

Munkáját akkor kezdi meg, amikor a Hyundai bemutatta „Út 2021-ig” üzleti stratégiáját, amelynek keretében a következő négy év során 30 új terméket vezetnek be Európában azért, hogy ezzel támogassák a márka ambiciózus növekedési terveit. Ennek keretein belül 10 környezetbarát modell érkezik, köztük Kona kisterepjáró jövőre, a Genfi Autószalonon bemutatkozó elektromos változata, illetve a szintén 2018-ban bemutatásra kerülő vadonatúj üzemanyagcellás modell. Ezek a következő időszakban szintén különböző fejlesztéseken áteső Ioniq modellcsaládhoz csatlakoznak,amelyben hibrid, plug-in hibrid és tisztán elektromos változat is megtalálható. 


„Hofmann úr a németországi Offenbachban csatlakozik a Hyundai európai központjában dolgozó kollégáihoz, ahonnan a Hyundai Motor Europe 31 ország működését felügyeli” – mondta Hyung Cheong Kim, a Hyundai Motor Europe elnök-vezérigazgatója. „Ahhoz  hogy középtávú céljainkat elérjük Európában, jelentősen bővítjük termékkínálatunkat és fejlesztjük márkánk vásárlói megítélését. A következő szintre lépéshez nagy örömünkre szolgál, hogy Andreas-Christoph Hofmann csatlakozik a menedzsmentünkhöz. Egy lenyűgöző karrier összes tapasztalatát hozza magával, ahol fontosabb márkák vezető szerepét töltötte be. Örömmel üdvözöljük őt a fedélzeten!” 

Az autóiparban eltöltött 28 éves karrierje alatt Hofmann több prémium autómárka vezetői posztját is betöltötte, többek között az Audinál, a Mercedes-Benznél és 2002 óta a BMW-nél. Az elmúlt 15 évben a BMW csoportnál dolgozott, ahol legutóbb a BMW és MINI márkák kiskereskedelmi üzletfejlesztési alelnökeként tevékenykedett.  Előzőleg alelnökként a  BMW csoport márkakommunikációjáért felelt és ezzel egyidejűleg a BMW Worldwide alelnöki pozícióját is megtartotta. Összességében elmondható, hogy ezalatt az időszak alatt Hofmann különböző területeken a BMW, MINI és Rolls-Royce márka- és termékstratégiájáért volt felelős. Korábban a Mercedes-Benz égisze alatt ő volt az első SMART generáció svájci termékfelelőse is, az 1990-es években pedig többek között az Audi AG termékmarketing és márkamenedzsmentjén dolgozott.


„A Hyundai Motor Europe-hoz csatlakozásom egy izgalmas kihívás és nagy élmény számomra” – mondja Andreas-Christoph Hofmann. „A vállalatnak további nagy növekedési lehetősége van Európában és az elsők közé is kerülhet. A rendkívüli termékösszetétel, a terméktervezés és az alternatív erőforrások, új technológiák terén előremutató megközelítés kiváló ugródeszkának számít a márka fejlesztéséhez azért, hogy illeszkedjen a vásárlók jelenlegi és jövőbeli igényeihez.” 

A Hyundai európai eredményeiben egyelőre elmarad ázsiai riválisaitól, habár terveik szerint a régióban egyik legnépszerűbb termékük, az i30 új változataitól, így az i30 N sportmodelltől és az i30 Fastback modelltől, valamint a még idén megérkező új Kona kisterepjárótól igen sokat várnak. A márka az idei év első 8 hónapjában 3,2 százalékkal 345 518 darabra növelte eladásait Európában, míg a rivális Toyota elsősorban a C-HR kisterepjárónak köszönhetően 16 százalékkal 464 762 darabra növelte eredményeit, de a Nissan is 5,8 százalékkal több, 387 961 autót tudott értékesíteni.

Forrás: hyundai.newsautonews.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését