Új vezető került a Hyundai amerikai képviseletének élére


Nehéz örökséget kénytelen átvenni a Hyundai Motor America új vezetője, akinek legfontosabb feladata a zuhanó értékesítési eredmények fellendítése a világ második legnagyobb autópiacán.

Szeptember 18-tól a koreai Kyung-soo Lee vezeti a Hyundai Motor amerikai leányvállalatát, akitől a Hyundai vezetői mellett iparági szakértők is kíváncsian várják, hogyan tudja majd fellendíteni a koreai autógyártó küszködő eladásait. Lee elődje,Dave Zuchowski helyére lép, akit még tavaly decemberben hívtak vissza posztjáról a Hyundai gyenge teljesítményére hivatkozva.  A köztes időszakban 9 hónapig Jerry Flanerry ügyvezető irányította a HMA tevékenységét. 

A kinevezés éppen akkor történt, amikor a Hyundainak nagy szüksége volna a kínai gyengélkedés ellensúlyozására, ahol az amerikai rakétavédelmi rendszer koreai telepítésével kapcsolatos diplomáciai nehézségek miatt az eladások meredeken zuhantak az utóbbi néhány hónap során. Lee az Egyesült Államok Hyundai eladásaiért és marketingjéért is felelős lesz, Flanerry pedig visszatér eredeti ügyvezető alelnöki posztjára. 

„Lee mélyen átlátja a Hyundai Motor globális tevékenységét, miután közel két évtizedet töltött a világ változatos piacain, többek között az Egyesült Államokban, Európában és Latin-Amerikában” – mondja Won-hee Lee, a Hyundai Motor elnök-vezérigazgatója. „Egyben szeretném megköszönni Jerry Flanerrynek a vezetését és azt a stabilitást, amit hozott a szervezethez, miközben ideiglenes elnökként vezette a céget.”    

Lee karrierjét még 1982-ben kezdte a Hyundainál, legutóbb a pótkocsikat, konténeralvázakat előállító Hyundai Translead vállalat elnök-vezérigazgatójaként tevékenykedett. A 61 éves szakember 10 éven keresztül jelentős szerepet játszott különböző amerikai pozíciókban, ahol kamatoztathatta tapasztalatát és jó képesítést szerzett ahhoz, hogy vezetni tudja a Hyundai amerikai tevékenységét.   


„Megtiszteltetés számomra és nagyon motivál, hogy az autóipar egyik legérdekesebb időszakában engem választottak ki a Hyundai Motor America vezetésére és arra, hogy új lendületet biztosítsak a vállalatnak ezen a stratégiailag fontos amerikai piacon” – mondta Lee. „Jelentős lehetősége előtt állunk. Nagyon várom, hogy támogathassuk jelentős munkaerő- és kereskedői bázisunkat és a közeljövőben új modelleket és technológiákat mutassunk be. Biztos vagyok benne,hogy a siker új szintjére tudunk lépni.”  

A koreai autógyártó amerikai részlege a Genesis prémiummodellekkel együtt 54 010 autót tudott eladni idén augusztusban a világ második legnagyobb autópiacán, ami 24,6 százalékkal kevesebb, mint a tavaly elért 75 003 autó.  Ráadásul május óta már kétszámjegyű a csökkenés mértéke Amerikában. Mindeközben a testvérmárka Kia Motors augusztusi 53 323 darabos eladásai csupán 1,4 százalékkal alacsonyabb, mint az egy évvel korábbi eredményük. 

Forrás: koreatimes.co.kr

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését