MyHyundai: Egy kártya, ami mindent visz


2012. januárjától merőben új alapokra helyezi a Hyundai Holding Hungary Kft. az autó tulajdonosa és a márka közötti kapcsolatot. A MyHyundai szolgáltatás személyre szóló ajánlatokat, testre szabott gondoskodást, valamint egy sor olyan, exkluzív lehetőséget kínál, amelyek a szó szoros értelmében a család megbecsült tagjává, életünk hasznos és értékes részévé teszi mind az autót, mind pedig a Hyundai márkát. 

A MyHyundai program átgondolt, minden érintett számára valós, mindennapi előnyöket hordozó lehetőségekkel gazdagítja a tulajdonos és az autó közötti kapcsolatot. 

A MyHyundai program ajánlatokat, újdonságokat, híreket, érdekességeket tartalmazó, személyre szabott internetes felületből, valamint az autón elvégzett karbantartásokat, beavatkozásokat, kilométeróra-állásokat tartalmazó chipkártyából áll. a kártyát novembertől az összes új Hyundai-t választó ügyfél automatikusan megkapja, de minden, 2008-nál nem régebben vásárolt Hyundai modell és tulajdonosa lehetőséget kapa rendszerben történő regisztrálásra. 

A belépéssel exkluzív, „egyszemélyes klub” tagjává válik az ügyfél: személyes igényeihez, valamint autója típusától, futásteljesítményétől és életkorától függő szükségleteihez igazított ajánlatok, lehetőségek, illetve emlékeztetők jelennek meg saját MyHyundai weboldalán. Ez az információáramlás kétirányú, mert az ügyfél is módosíthatja a gépkocsi olyan adatait, mint például a kilométer-számláló állása. 

Mint minden forradalmi megoldás, a MyHyundai is számos, eddig nem ismert előnnyel jár. Az ügyfél lemondhat a papír alapú szervizkönyvről és az azzal járó bürokráciáról. A MyHyundai webportál ugyanis elektronikus szerviznaplóként is szolgál, melyben a márkaszervizek a karbantartással kapcsolatos minden adatot rögzítenek. 

A rendszer most épül ki Európában és a tervek szerint rövid időn belül Európa bármely Hyundai szakműhelyében az ügyfélkártyát leolvasva előhívhatóak az adatok. 

A MyHyundai nemcsak a márka mobilitási megoldása, de értékes tagja kíván lenni a családnak: a MyHyundai tagokat ugyanis kedvenc autómárkájuk mellett egy sor más szolgáltató – éttermektől lapkiadókig, szállodáktól utazási irodákig – is kiemelt ügyfélként kezeli és csak nekik szóló egyedi ajánlatokkal kényezteti. 

A MyHyundai révén a Hyundai modelljei minőségéhez méltó karbantartási rendszert és szolgáltatási csomagot kínál ügyfeleinek. A rövidtávon kényelmes, hosszútávon értéknövelő megoldások, valamint a konkrét anyagi előnyök kombinációja átgondolt, egyedülálló és felülmúlhatatlan értéket kínál. 

Bővebben: Hyundai magazin

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei