Hat modellel készült a Hyundai az idei SEMA tuningshowra
Az idei SEMA tuningshow Hyundai standján a Genesis Coupe és
a Veloster mellett a vadonatúj Tucson átalakított változatait is bemutatták.
A Hyundai idén is a Las Vegasban megrendezésre került SEMA
tuningkiállításon kívánta bemutatni személyautóiban rejlő lehetőségeket, így
hat olyan egyedi jármű került itt kiállításra, amelyek jóval többre képesek,
mint a gyárból kikerülő modellek.
"Mint minden évben, idén is az iparág legjobb tuningműhelyeivel
dolgoztunk együtt azért, hogy a legizgalmasabb járműveket készítsük el a SEMA
kiállításra” – mondta Mike O’Brien, a Hyundai Motor America Terméktervezési
alelnöke. „Az idei kínálattal be kívántuk mutatni járműveink tuningképeségeit,
a terepjárótól a bunkerszerű versenyautóig, amelyek minden tekintetben
túlmutatnak az elvárásokon.”
A Blood Type Racing Veloster Turbo modellje már messziről
felismerhető hatalmas hátsó szárnyáról. A BTR emellett szénszálas szélesítő elemekkel
is ellátta az autó egész karosszériáját, amelyet karbonfeketére fényeztek és
vörös versenycsíkokkal tették teljessé. A Veloster Turbo 1,6-os feltöltős
motorját sem hagyták érintetlenül. Az új hajtókarok és dugattyúk, valamint az
áthangolt vezérlőrendszerrel együtt dolgozó, növelt teljesítményű turbófeltöltő
eredményeként a BTR Veloster Turbo teljesítménye több mint 500 lóerő.
A Genesis Coupe modellből rögtön két változat is készült. A TJIN
Edition Genesis Coupe 3,8 literes V6-os motorja új feltöltőt kapott, az
intercoolert előre helyezték és a szabadon áramló kipufogórendszernek köszönhetően
a BTR Velosterhez hasonlóan ez is 500 lóerő feletti teljesítményt képes leadni.
Kívül új az első szárny, a spoilerek és a hátsó kialakítás, az egész autót
pedig különleges „Kylie Tjin Axalta” zöldre fényezték.
Az ARK Performance csapata a tavalyi Genesis limuzin után
ismét a Genesis Coupéhoz nyúltak vissza. A mostani koncepció ötvözi a
teljesítményt a luxussal, amelyet kívülről „Solus” karosszériaszélesítési
csomaggal, míg belül minőségi szénszálas anyagokkal hangsúlyozták ki. A Genesis
Coupe eredeti 3,8-as motorját 4,0 literessé növelték és a feltöltőnek
köszönhetően teljesítménye szintén meghaladja az 500 lóerőt.
A Bisimoto Engineering a tavalyi Sonata átalakítása után
idén az új Tucsonból készítette saját verzióját, amelyet a világ legerősebb
Tucsonjaként írtak le. A tuningcég megerősítette a 2,4 literes Theta II
erőforrás belső kialakítását, nagy nyomású turbót és újrahangolt motorvezérlő
rendszert is kapott az autó. A futóműhöz légzsákos felfüggesztést építettek be,
amelyet ötküllős versenyfelnik és versenygumik egészítenek ki.
A Rockar Performance csapata első hivatalos Hyundai
tanulmányuk alapjául választották a Tucson modellt. A műhely állítható lengéscsillapítókat
és 32 colos gumikat ültettek a Tucson karosszériája alá, amellyel az autó
hasmagassága a hagyományos változatokénál 152 milliméterrel magasabbra növekedett.
A Tucson motorjához Magna kipufogórendszert, új beömlőket és intercoolert
építettek be.
A JP Edition és annak tulajdonosa, John Pagilian egy önálló
lakóautót álmodott meg a Hyundai Tucson alapjaira azáltal, hogy az autó
tetejére egy kétszemélyes sátrat helyeztek el. Emellett a JP Edition oldalfellépőket,
LED kiegészítő fényeket is beépített a matt zöldre fényezett autóba, míg a
felfüggesztést további 38 milliméterrel emelték meg, amelyeket Toyo terepjáró
felnik egészítenek ki.
Forrás: carsguide.com.au, hyundainews.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!