Hat modellel készült a Hyundai az idei SEMA tuningshowra


Az idei SEMA tuningshow Hyundai standján a Genesis Coupe és a Veloster mellett a vadonatúj Tucson átalakított változatait is bemutatták.

A Hyundai idén is a Las Vegasban megrendezésre került SEMA tuningkiállításon kívánta bemutatni személyautóiban rejlő lehetőségeket, így hat olyan egyedi jármű került itt kiállításra, amelyek jóval többre képesek, mint a gyárból kikerülő modellek.


"Mint minden évben, idén is az iparág legjobb tuningműhelyeivel dolgoztunk együtt azért, hogy a legizgalmasabb járműveket készítsük el a SEMA kiállításra” – mondta Mike O’Brien, a Hyundai Motor America Terméktervezési alelnöke. „Az idei kínálattal be kívántuk mutatni járműveink tuningképeségeit, a terepjárótól a bunkerszerű versenyautóig, amelyek minden tekintetben túlmutatnak az elvárásokon.”


A Blood Type Racing Veloster Turbo modellje már messziről felismerhető hatalmas hátsó szárnyáról. A BTR emellett szénszálas szélesítő elemekkel is ellátta az autó egész karosszériáját, amelyet karbonfeketére fényeztek és vörös versenycsíkokkal tették teljessé. A Veloster Turbo 1,6-os feltöltős motorját sem hagyták érintetlenül. Az új hajtókarok és dugattyúk, valamint az áthangolt vezérlőrendszerrel együtt dolgozó, növelt teljesítményű turbófeltöltő eredményeként a BTR Veloster Turbo teljesítménye több mint 500 lóerő.


A Genesis Coupe modellből rögtön két változat is készült. A TJIN Edition Genesis Coupe 3,8 literes V6-os motorja új feltöltőt kapott, az intercoolert előre helyezték és a szabadon áramló kipufogórendszernek köszönhetően a BTR Velosterhez hasonlóan ez is 500 lóerő feletti teljesítményt képes leadni. Kívül új az első szárny, a spoilerek és a hátsó kialakítás, az egész autót pedig különleges „Kylie Tjin Axalta” zöldre fényezték.  


Az ARK Performance csapata a tavalyi Genesis limuzin után ismét a Genesis Coupéhoz nyúltak vissza. A mostani koncepció ötvözi a teljesítményt a luxussal, amelyet kívülről „Solus” karosszériaszélesítési csomaggal, míg belül minőségi szénszálas anyagokkal hangsúlyozták ki. A Genesis Coupe eredeti 3,8-as motorját 4,0 literessé növelték és a feltöltőnek köszönhetően teljesítménye szintén meghaladja az 500 lóerőt.  


A Bisimoto Engineering a tavalyi Sonata átalakítása után idén az új Tucsonból készítette saját verzióját, amelyet a világ legerősebb Tucsonjaként írtak le. A tuningcég megerősítette a 2,4 literes Theta II erőforrás belső kialakítását, nagy nyomású turbót és újrahangolt motorvezérlő rendszert is kapott az autó. A futóműhöz légzsákos felfüggesztést építettek be, amelyet ötküllős versenyfelnik és versenygumik egészítenek ki.  


A Rockar Performance csapata első hivatalos Hyundai tanulmányuk alapjául választották a Tucson modellt. A műhely állítható lengéscsillapítókat és 32 colos gumikat ültettek a Tucson karosszériája alá, amellyel az autó hasmagassága a hagyományos változatokénál 152 milliméterrel magasabbra növekedett. A Tucson motorjához Magna kipufogórendszert, új beömlőket és intercoolert építettek be.


A JP Edition és annak tulajdonosa, John Pagilian egy önálló lakóautót álmodott meg a Hyundai Tucson alapjaira azáltal, hogy az autó tetejére egy kétszemélyes sátrat helyeztek el. Emellett a JP Edition oldalfellépőket, LED kiegészítő fényeket is beépített a matt zöldre fényezett autóba, míg a felfüggesztést további 38 milliméterrel emelték meg, amelyeket Toyo terepjáró felnik egészítenek ki.    
Forrás: carsguide.com.auhyundainews.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését