Saját luxusmárkát alapít a Hyundai
A Hyundai Motor bejelentette, hogy Genesis néven vadonatúj
luxusmárkát hoz létre, az új modellkínálat csúcsminőségű
teljesítményével, formavilágával és innovációjával „emberközpontú” luxust
teremt.
Az igényes vásárlók új generációja számára megalkotott
Genesis mostantól teljesen önálló márkaként folytatja útját a vállalat népszerű
Hyundai márkája mellett. A gyorsan növekvő világpiac sikereit kihasználva a
Hyundai 2020-ig hat új Genesis modellt fog bemutatni, amelyekkel versenyre
kelhet a világ legpatinásabb luxusmárkáival.
A Genesis márka a luxus olyan új megfogalmazását szeretné
megteremteni, amely új alapot teremt a jövő emberközpontú mobilitásának is. A
mindenkori emberi igények előrejelzésével a Genesis modellek négy
kulcsfontosságú nézőpontot testesít meg: Emberközpontú innováció, kifinomult és
kiegyensúlyozott teljesítmény, atletikus formai elegancia és gondtalan
felhasználói élmény.
„Vásárlóinkra összpontosítva hoztuk létre az új Genesis márkát,
akik okos felhasználói élményre vágynak, időt és energiát takarítva meg,
praktikus innovációkkal, amik fokozzák az elégedettséget. A Genesis márka kielégíti ezeket az igényeket, az
emberközpontú márkastratégia által pedig piacvezetővé válhatunk” – mondta Eui-sun
Chung, a Hyundai Motor alelnöke.
Az új Genesis modellek kiváló menetdinamikával és
formatervezéssel büszkélkednek majd, amelyek innovatív megoldásait tökéletesen
az ügyfelek igényeire szabták. Az új modellkínálat el kívánja különíteni magát
a márkaközpontú versenytársak tradicionális technológiai túlterheltségétől,
helyette inkább a személyre szabott, gondtalan vásárlói élményekre kíván
összpontosítani. A minden Genesis modellre jellemző vevőközpontú megközelítést
folytatva az értékesítési és vevőszolgálati csapat gyors és figyelmes
kiszolgálást nyújt a vásárlók igényei szerint.
A Hyundaiból kiváló Genesis márka kiemelését és
elkülönülését önálló márkaarculat, embléma, modellnév-struktúra és
vevőszolgálat alapításával hozzák létre. Az új Genesis modellek új, a jelenlegi
Genesis modellen elhelyezett embléma átdolgozott, szárny alakú változatát kapják,
amely még tovább emeli a megjelenést. Az embléma lényegében egy közös családdá
köti össze a Genesis luxusmodelljeit. A Genesis márka teljesen új alfanumerikus
elnevezési struktúrát kap, ahol a név első „G” betűje állandó utalás a
Genesisre, a 80, 70 szám jelzi az adott modell kategóriáját.
„A Genesis modellek technológiai innovációt, kiváló
menetdinamikát és luxust kínálnak a vásárlóknak” – mondta Woong-Chul Yang, a
Hyundai Motor fejlesztőközpontjának alelnöke. „Minden Genesis modellt úgy
alkotunk meg, hogy a vásárlók igényeit tartjuk szem előtt, így a keletkező autó
felesleges terhek nélkül tökéletesen megfelel az igényeiknek.”
A legújabb proaktív biztonsági technológiákkal, intuitív
eszközökkel és IT csatlakozási rendszerekkel felszerelt Genesis modelleket
úgy hangolták, hogy kiváló kényelem biztosítása mellett megmarad magabiztos
sportosságuk is.
Az új Genesis márka modelljeinek elkülönült és eltérő
formájának kidolgozásához a Hyundai Motor megalkotta a Presztízs Forma Részleget.
2016 közepétől a korábban az Audi, Bentley, Lamborghini, SEAT és Skoda márkák
formáiért felelős Luc Donckerwolke a Hyundai Motor Formatervezési Központjának
vezetőjeként vezeti majd ezt a osztályt. Az új Presztízs Forma Részleg munkáját
Peter Schreyer felügyeli, aki a Hyundai Motor Group Formatervezési Részlegének
elnökeként felelős a csoport márkáinak formáiért.
„A Genesis márkájú autók formajegyeinek megalkotásakor a magabiztosságból
és az eredetiségből indultunk ki, nagyon vonzó termékeket alkotva ezzel,
amelyek új varázsát innovatív stílussal és arányokkal teremtettük meg.” - mondta Peter Schreyer
Az új kezdeteket is jelentő Genesis név új értékre és normákra
is utal, amit a márka a globális luxusautó-piacra kíván bevezetni. A kezdetben a
koreai, kínai, észak-amerikai és közel-keleti luxusautó-piacra bevezetésre
kerülő Genesis márka a modellpaletta növekedésével és erősödésével Európába és
Ázsia más részeire is eljut majd.
A versenytársaktól elkülönülő márkaként a Genesis
modellekben az innováció a fogyasztóval és annak elvárásaira épülő
fejlesztéssel kezdődik. Ez a filozófia a Hyundai Motor azon látásmódját
visszhangozza, amely szerint a vállalat az ügyfél „életre szóló autós és azon
túli társa” kíván lenni, valamint megfelel a Hyundai újraértelmezett Genesis
márkájának„Modern Prémium” márkairányzatának is.
Első autójának 1967-es bemutatása óta a Hyundai Motor
gyorsan a világ egyik vezető autógyártójává nőtte ki magát. A teljesen új
luxusmárka megalkotásának stratégiai döntése a vállalat erősségét és globális ambícióit
szimbolizálja. A Hyundai Motor versenyképességének fokozásával és új ügyfelek
bemutatásával az új Genesis márka még több embernek teremt lehetőséget arra,
hogy megtapasztalhassák a Hyundai motor prémium értékét.
A Genesis első igazi típusa az Equus nyomdokaiba lépő új luxusautó decemberben debütál, EQ900 elnevezésével pedig visszautal az előző két generációra, a jelenleg még Hyundai márkanév alatt kapható Genesis modellt pedig a jövőben G80 néven folytatja majd pályafutását.
A Genesis első igazi típusa az Equus nyomdokaiba lépő új luxusautó decemberben debütál, EQ900 elnevezésével pedig visszautal az előző két generációra, a jelenleg még Hyundai márkanév alatt kapható Genesis modellt pedig a jövőben G80 néven folytatja majd pályafutását.
Forrás: globalpr.hyundai.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!