Saját luxusmárkát alapít a Hyundai


A Hyundai Motor bejelentette, hogy Genesis néven vadonatúj luxusmárkát hoz létre, az új modellkínálat csúcsminőségű teljesítményével, formavilágával és innovációjával „emberközpontú” luxust teremt.

Az igényes vásárlók új generációja számára megalkotott Genesis mostantól teljesen önálló márkaként folytatja útját a vállalat népszerű Hyundai márkája mellett. A gyorsan növekvő világpiac sikereit kihasználva a Hyundai 2020-ig hat új Genesis modellt fog bemutatni, amelyekkel versenyre kelhet a világ legpatinásabb luxusmárkáival.


A Genesis márka a luxus olyan új megfogalmazását szeretné megteremteni, amely új alapot teremt a jövő emberközpontú mobilitásának is. A mindenkori emberi igények előrejelzésével a Genesis modellek négy kulcsfontosságú nézőpontot testesít meg: Emberközpontú innováció, kifinomult és kiegyensúlyozott teljesítmény, atletikus formai elegancia és gondtalan felhasználói élmény.  


„Vásárlóinkra összpontosítva hoztuk létre az új Genesis márkát, akik okos felhasználói élményre vágynak, időt és energiát takarítva meg, praktikus innovációkkal, amik fokozzák az elégedettséget. A Genesis márka  kielégíti ezeket az igényeket, az emberközpontú márkastratégia által pedig piacvezetővé válhatunk” – mondta Eui-sun Chung, a Hyundai Motor alelnöke.  


Az új Genesis modellek kiváló menetdinamikával és formatervezéssel büszkélkednek majd, amelyek innovatív megoldásait tökéletesen az ügyfelek igényeire szabták. Az új modellkínálat el kívánja különíteni magát a márkaközpontú versenytársak tradicionális technológiai túlterheltségétől, helyette inkább a személyre szabott, gondtalan vásárlói élményekre kíván összpontosítani. A minden Genesis modellre jellemző vevőközpontú megközelítést folytatva az értékesítési és vevőszolgálati csapat gyors és figyelmes kiszolgálást nyújt a vásárlók igényei szerint.


A Hyundaiból kiváló Genesis márka kiemelését és elkülönülését önálló márkaarculat, embléma, modellnév-struktúra és vevőszolgálat alapításával hozzák létre. Az új Genesis modellek új, a jelenlegi Genesis modellen elhelyezett embléma átdolgozott, szárny alakú változatát kapják, amely még tovább emeli a megjelenést. Az embléma lényegében egy közös családdá köti össze a Genesis luxusmodelljeit. A Genesis márka teljesen új alfanumerikus elnevezési struktúrát kap, ahol a név első „G” betűje állandó utalás a Genesisre, a 80, 70 szám jelzi az adott modell kategóriáját.


„A Genesis modellek technológiai innovációt, kiváló menetdinamikát és luxust kínálnak a vásárlóknak” – mondta Woong-Chul Yang, a Hyundai Motor fejlesztőközpontjának alelnöke. „Minden Genesis modellt úgy alkotunk meg, hogy a vásárlók igényeit tartjuk szem előtt, így a keletkező autó felesleges terhek nélkül tökéletesen megfelel az igényeiknek.”

A legújabb proaktív biztonsági technológiákkal, intuitív eszközökkel és IT csatlakozási rendszerekkel felszerelt Genesis modelleket úgy hangolták, hogy kiváló kényelem biztosítása mellett megmarad magabiztos sportosságuk is.  


Az új Genesis márka modelljeinek elkülönült és eltérő formájának kidolgozásához a Hyundai Motor megalkotta a Presztízs Forma Részleget. 2016 közepétől a korábban az Audi, Bentley, Lamborghini, SEAT és Skoda márkák formáiért felelős Luc Donckerwolke a Hyundai Motor Formatervezési Központjának vezetőjeként vezeti majd ezt a osztályt. Az új Presztízs Forma Részleg munkáját Peter Schreyer felügyeli, aki a Hyundai Motor Group Formatervezési Részlegének elnökeként felelős a csoport márkáinak formáiért.  

„A Genesis márkájú autók formajegyeinek megalkotásakor a magabiztosságból és az eredetiségből indultunk ki, nagyon vonzó termékeket alkotva ezzel, amelyek új varázsát innovatív stílussal és arányokkal teremtettük meg.” - mondta Peter Schreyer


Az új kezdeteket is jelentő Genesis név új értékre és normákra is utal, amit a márka a globális luxusautó-piacra kíván bevezetni. A kezdetben a koreai, kínai, észak-amerikai és közel-keleti luxusautó-piacra bevezetésre kerülő Genesis márka a modellpaletta növekedésével és erősödésével Európába és Ázsia más részeire is eljut majd.    

A versenytársaktól elkülönülő márkaként a Genesis modellekben az innováció a fogyasztóval és annak elvárásaira épülő fejlesztéssel kezdődik. Ez a filozófia a Hyundai Motor azon látásmódját visszhangozza, amely szerint a vállalat az ügyfél „életre szóló autós és azon túli társa” kíván lenni, valamint megfelel a Hyundai újraértelmezett Genesis márkájának„Modern Prémium” márkairányzatának is.  


Első autójának 1967-es bemutatása óta a Hyundai Motor gyorsan a világ egyik vezető autógyártójává nőtte ki magát. A teljesen új luxusmárka megalkotásának stratégiai döntése a vállalat erősségét és globális ambícióit szimbolizálja. A Hyundai Motor versenyképességének fokozásával és új ügyfelek bemutatásával az új Genesis márka még több embernek teremt lehetőséget arra, hogy megtapasztalhassák a Hyundai motor prémium értékét.


A Genesis első igazi típusa az Equus nyomdokaiba lépő új luxusautó decemberben debütál, EQ900 elnevezésével pedig visszautal az előző két generációra, a jelenleg még Hyundai márkanév alatt kapható Genesis modellt pedig a jövőben G80 néven folytatja majd pályafutását.   


Forrás: globalpr.hyundai.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését