Rajzokon a Hyundai prémiummárkájának új luxusautója
A Hyundai Motor nyilvánosságra hozta kínálatának csúcsát
képviselő G90 luxuslimuzin első rajzait, amely az új Genesis prémiummárka
formanyelvét és jövőbeli irányzatát képviseli.
Miután a Hyundai legutóbbi sajtóeseményén egy vékony lepel
alatt már megmutatták a vadonatúj Genesis luxusmárka első szériamodelljét, a
Hyundai most két rajzot tett közzé a Hyundai Equus nyomdokaiba lépő új G90
limuzinjáról, amelyet Dél-Koreában EQ900 néven árusítanak majd.
„A Genesis G90 új limuzinja a luxus új dimenzióját hozza el
vásárlóinknak” – mondta Woong-Chul Yang, a Hyundai Motor fejlesztőközpontjának
alelnöke. „A G90 a Genesis márka csúcsát képviseli és bemutatja, hogy az
emberközpontú értékek révén hogyan tesszük valóban elégedettekké ügyfeleinket
az autóbirtoklás minden területén.”
A Genesis márka zászlóshajójaként a G90 mindazt a változást
és innovációt képviseli, ami megkülönbözteti a Genesis márkát. Emberközpontú
technológiáját kiváló vezetési dinamizmusával párosítása mellett a G90 rendelkezik
a világ legjobb biztonsági rendszereivel és technológiai innovációival, így
különböztetve meg magát a luxusautók piacán.
„A vásárlóink szívét kívántuk megérinteni és olyan globális
formanyelvet akartunk létrehozni, amely különleges termékminőséget és
érzelmeket kínál azáltal, hogy a Genesis márkát jellemző emberközpontú
előnyökre koncentrál” – mondta a vállalat szóvivője.
A G90 emellett megjeleníti a jövőben a Genesis márkára
jellemző „Atletikus Elegancia” formanyelvet, amely az újonnan megalakult
Presztízs Dizájn Részleg segítségével méltóságteljessé és elegánssá teszik a
G90 jelentős méreteit. A méretes hűtőmaszk és a kifinomult fényszórók a Genesis
emblémával megkoronázva az autó jövőbeli dinamikus karakterét erősíti. A karosszéria
teljes hosszán, egészen a hosszú és agilis hátsó lámpatestig végigfutó
oldaldomborítás teszi teljessé a G90 eleganciáját.
A G90/EQ900 háromféle motorral lesz kapható, amelyek
mindegyikét a Hyundai fejlesztette. Az előd Equusban kapható 3,8 literes V6 és
az 5,0 literes V8-as erőforrás mellett egy vadonatúj, 3,3 literes V6-os és
turbófeltöltéses benzinmotor jelenti az újdonságot, amelynek teljesítménye 370
lóerő, maximális nyomatéka pedig 510 Nm.
A nagy szakítószilárdságú acélok felhasználási arányának
növelésével az G90 a korábbiaknál stabilabb és biztonságosabb lett. A vállalat
szerint növelték az autó ellenálló képességét a külső behatások, így a karosszéria
csavarodási és hajlítási ellenállása 180 százalékkal mint a korábbi Equus
modellé.
A HVCS névre keresztelt legmodernebb futómű-technológiával
felszerelt EQ900 utasai minden eddiginél kellemesebb rugózási kényelemben
utazhatnak még nagy tempónál is. Albert Biermann, a márka nagyteljesítményű
modelljeinek fejlesztéséért felelős alelnök szerint az új modell vezetési
kényelemben túlmutat konkurensein azáltal, hogy az EQ900 a koreai
útviszonyokhoz hangolták.
„Egész eddigi életemben nem mentem át annyi fekvőrendőrön,
mint az elmúlt nyolc hónapban itt Koreában. És az EQ900 fejlesztése során
nagyon sok ilyen buktató volt. most viszont számomra az EQ900 a fekvőrendőrök
mestere!” – mondta Biermann, majd hozzátette: „Az EQ900 kényelmi szintje
meghaladja a legtöbb sikeres konkurensét is.”
A Genesis G90 lesz az első olyan helyi előállítású koreai
modell, amelyet felszerelnek az autonóm utazást elősegítő országúti
vezetéstámogató rendszerrel. Emellett az autó természetesen megkapja az összes
létező biztonsági asszisztenst, mint pl. az ütközésmegelőző rendszert is.
Az új Genesis EQ900 december elején mutatkozik be
Dél-Koreában, majd ezt követően várhatóan a New Yorki Autószalonon debütál Amerikában.
Forrás: globalpr.hyundai.com, koreaherald.com, koreaobserver.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!