Jön a Hyundai virtuális kézikönyve


A Hyundai első tömeggyártóként még idén bevezeti azon digitális alkalmazását, amely a kiterjesztett valóságra épülve kiváltja a hagyományos, papíralapú használati útmutató egy részét.

A Hyundai Virtuális Útmutató segítségével az autóvásárlók mobiljuk vagy táblagépük segítségével juthatnak az általuk használt gépkocsival kapcsolatos használati, karbantartási és javítási információkhoz. Az alkalmazás bevezetésekor elsőként a 2015-ös Sonata modellhez lesz elérhető, de később további modellekre is kiterjesztik ezt a rendszert. A Sonata több mint 45 féle felszereltségét felismerni képes új applikáció ingyenesen letölthető az Apple és Google Play áruházaiból is.  


A Hyundai minőségbiztosítási felmérés alapján határozta meg azokat a legnehezebben kezelhető eszközöket, amelyek bekerültek a Virtuális Útmutatóba. Az alkalmazásban ezen túlmenően 82 használati videó, 50 információs útmutató és hat olyan háromdimenziós kép kapott helyet, mint pl. a motortér,  amit a felhasználó minden oldaláról átnézhet.   


„A Virtuális Útmutató célja, hogy megtanítsuk vásárlóinkat, hogyan kezeljék jegyes funkcióit és felszereléseit” – mondta Frank Ferrara, a Hyundai Motor America vásárlói elégedettségért felelős alelnöke. „Modernizáltuk a használati útmutatót azért, hogy csúcsminőségű felhasználói élményt nyújtsunk a technológiailag fejlett fogyasztók egyre gyarapodó tábora számára.”


A Hyundai Virtuális Útmutatója két és háromdimenziós letapogatási technológiával nyújt mélyreható információkat az autó különböző részegységeiről. A felhasználóknak egyszerűen csak oda kell irányítaniuk telefonjuk vagy tabletjük kameráit, amely részről többet szeretnének megtudni. A rendszerben információkat tudhatnak meg többek között a légszűrőről, a távolságtartó sebességtartótól, a telefon párosításáról, a figyelmeztető jelzésekről, stb.  


A Hyundai már korábban is kísérletezett a vaskos kezelési útmutató modern eszközökkel történő felváltásával. 2010-ben a vadonatúj Equus luxuslimuzin vásárlói kézikönyv helyett egy iPad, iPhone alkalmazást kaptak. 2014-ben a Hyundai Biztonság programjában a mobil- és autós alkalmazás tette kényelmesebbé a hozzáférést az autókkal kapcsolatos információkhoz és vált egyszerűbbé azok karbantartási ütemezése. Az autós applikáció gyakorlatilag a jármű központi érintőkijelzőjére költöztette a kezelési kézikönyvet, amivel a vásárlók ott kapják meg a nekik fontos információkat és utasításokat, ahol arra a leginkább szükségük van: az autóban.   


Forrás: globalpr.hyundai.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei