Jön a Hyundai virtuális kézikönyve
A Hyundai első tömeggyártóként még idén bevezeti azon digitális
alkalmazását, amely a kiterjesztett valóságra épülve kiváltja a hagyományos,
papíralapú használati útmutató egy részét.
A Hyundai Virtuális Útmutató segítségével az autóvásárlók
mobiljuk vagy táblagépük segítségével juthatnak az általuk használt gépkocsival
kapcsolatos használati, karbantartási és javítási információkhoz. Az alkalmazás
bevezetésekor elsőként a 2015-ös Sonata modellhez lesz elérhető, de később
további modellekre is kiterjesztik ezt a rendszert. A Sonata több mint 45 féle
felszereltségét felismerni képes új applikáció ingyenesen letölthető az Apple
és Google Play áruházaiból is.
A Hyundai minőségbiztosítási felmérés alapján határozta meg
azokat a legnehezebben kezelhető eszközöket, amelyek bekerültek a Virtuális
Útmutatóba. Az alkalmazásban ezen túlmenően 82 használati videó, 50 információs
útmutató és hat olyan háromdimenziós kép kapott helyet, mint pl. a motortér, amit a felhasználó minden oldaláról átnézhet.
„A Virtuális Útmutató célja, hogy megtanítsuk vásárlóinkat,
hogyan kezeljék jegyes funkcióit és felszereléseit” – mondta Frank Ferrara, a
Hyundai Motor America vásárlói elégedettségért felelős alelnöke. „Modernizáltuk
a használati útmutatót azért, hogy csúcsminőségű felhasználói élményt nyújtsunk
a technológiailag fejlett fogyasztók egyre gyarapodó tábora számára.”
A Hyundai Virtuális Útmutatója két és háromdimenziós
letapogatási technológiával nyújt mélyreható információkat az autó különböző
részegységeiről. A felhasználóknak egyszerűen csak oda kell irányítaniuk
telefonjuk vagy tabletjük kameráit, amely részről többet szeretnének megtudni. A
rendszerben információkat tudhatnak meg többek között a légszűrőről, a
távolságtartó sebességtartótól, a telefon párosításáról, a figyelmeztető
jelzésekről, stb.
A Hyundai már korábban is kísérletezett a vaskos kezelési
útmutató modern eszközökkel történő felváltásával. 2010-ben a vadonatúj Equus
luxuslimuzin vásárlói kézikönyv helyett egy iPad, iPhone alkalmazást kaptak.
2014-ben a Hyundai Biztonság programjában a mobil- és autós alkalmazás tette
kényelmesebbé a hozzáférést az autókkal kapcsolatos információkhoz és vált
egyszerűbbé azok karbantartási ütemezése. Az autós applikáció gyakorlatilag a
jármű központi érintőkijelzőjére költöztette a kezelési kézikönyvet, amivel a
vásárlók ott kapják meg a nekik fontos információkat és utasításokat, ahol arra
a leginkább szükségük van: az autóban.
Forrás: globalpr.hyundai.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!