Továbbra is a Hyundai az üzemanyagcellás technológia élharcosa


A technológia vezetőjeként újabb ötven üzemanyagcellás Hyundai ix35 modell érkezett októberben Európába.

Októberben további 50 darab ix35 Fuel Cell modellt szállított ki a Hyundai Motor európai ügyfelei részére, amellyel a vállalat tovább erősítette az üzemanyagcellás modellek elterjedésében vállalt vezető szerepét.

A mostani, eddigi legnagyobb darabszámú üzemanyagcellás szállítmánnyal együtt a Hyundai üzemanyagcellás autóinak száma eléri a 250 darabot Európában, amely több, mint az összes más autógyártó által Európában lévő üzemanyagcellás autó együttesen. Az autókat számos olyan magán- és céges vásárló számára adták át, akik a Hyundai innovatív üzemanyagcellás modellje mellett döntöttek.


Az ix35 Fuel Cell az első olyan szériagyártású üzemanyagcellás autó, amelyet Európában is meg lehet vásárolni. A már eddig kiszállított ix35 Fuel Cell modellek együttesen már több mint 1,2 millió kilométert futottak, 2015 végére pedig Spanyolország és Svájc csatlakozásával már 13-ra bővül azon országok száma, ahol az autót meg lehet vásárolni.

„Ez a legújabb jelentős szállítmány tovább erősíti az üzemanyagcellás autók európai bevezetésében vállalt vezető szerepünket” – mondta Thomas A. Schmid, a Hyundai Motor Europe alelnöke. „13-ra bővült európai kereskedelmi hálózatunkkal fokozzuk eladási és vevőszolgálati lehetőségeinket, amellyel Európa számára még elérhetőbbé tesszük az üzemanyagcellás modelljeinket.”


Az európai töltőállomás-hálózat növekedésével a jövőben a Hyundai tovább kívánja bővíteni üzemanyagcellás kereskedelmi hálózatát. A Hyundai Motor az első olyan autóipari vállalat, amely európai csapatát felszereli és betanítja azért, hogy képesek legyenek az üzemanyagcellás járművek karbantartására és javítására, valamint arra, hogy állandó, kiváló minőségű és jól informált vevőszolgálatot biztosítsanak.  

Az üzemanyagcellás technológia előnyeinek támogatására a Hyundai Motor Europe 2011 októbere óta dolgozik együtt az Üzemanyagcellás Hidrogén Közös Vállalkozásban (FCH-JU). Ezen kormányzati-magántársulás által a Hyundai segít az üzemanyagcellás technológia további kutatásában, technológiai fejlesztésében, illetve demonstrációs tevékenységet is végez Európa-szerte.


2014-ben a Hyundai csatlakozott a Hidrogén az Innovatív Járművekért (HyFIVE) projekthez, amely az FCH-JU egy kiterjesztése. Az eddigi legnagyobb pán-európai üzemanyagcellás projekt segítségével bővülhet az üzemanyagcellás töltőállomás-infrastruktúra és elérhetőbbé tehetik a technológiát az európai autósok számára.

Ezen kezdeményezések részét képezik a Hyundai Motor azon jövőképének, amelyben a vállalat 2020-ra vezető környezetbarát autógyártóvá válhat. A 2014-ben indított „2020, 22, 2” projekt azt a célt tűzte ki, hogy a Hyundai 22 alacsony emissziójú modellt mutat be 2020-ig, köztük 12 hibridet, 6 plug-in hibridet, két elektromos és két üzemanyagcellás típust.

Forrás: globalpr.hyundai.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését