Félmillió Hyundai kelt el tavaly Indiában
A Hyundai Motor indiai leányvállalata minden eddiginél jobb évet zárhatott 2016-ban, amikor hazai értékesítési darabszáma átlépte az 500 ezres határt.
India második legnagyobb autógyártója, a Hyundai Motor India Limited vállalat minden eddiginél több autót értékesített a hazai piacon. A vállalat tavaly január 1. és december 31. között összesen 500 537 darab új autót értékesített Indiában, amely 5,2 százalékkal haladta meg az előző évi 476 001 darabot.
Annak ellenére sikerült a Hyundainak ez a szép teljesítmény, hogy az évet záró december hónapban az előző év hasonló időszakához képest 4,3 százalékkal kevesebb, mindössze 40 057 darab autót sikerült értékesítenie. A csökkenést azonban az indiai demonetizálása miatt következett be, így a vállalat arra számít, hogy az értékesítés üteme hamarosan újra növekedési pályára áll.
A jelentős eredmény mögött a Hyundai innovatív új generációs termékei állnak, így a Creta, Elite i20 és Grand i10 modellek voltak a legnépszerűbbek. Mindhárom modell hatalmas siker lett Indiában, így a Hyundainak sikerült eddigi pályafutása legnagyobb, 17 százalékos piaci részesedést szereznie. A vállalat célja, hogy évente egy százalékkal tovább növeljék piaci jelenlétüket és hosszú távon India legnagyobb autógyártójává váljanak, leváltva ezzel az országot 47 százalékos részesedéssel uraló Maruti Suzuki vállalatot.
A további bővülés alappilléreiként nemrég mutatták be az új generációs Elantra és Tucson prémium modelleket, amelyek mellett a modellfrissített Grand i10 és Xcent modellek a vállalat huszadik évfordulójára tekintettek különleges szériákkal is bemutatásra kerülnek majd. A kisautók mellett 2017-ben a Creta is megújul, valamint érkezik a teljesen új generációs Verna is.
Forrás: thehansindia.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!