Piacvezető a Hyundai Chilében
A Hyundai Motor tavaly több mint 31 ezer új autót értékesített Chilében és ezzel első alkalommal vált piacvezető márkává a dél-amerikai országban.
A Hyundai Motor bejelentette, hogy történelme során első alkalommal sikerült az eladási listák élére kerülnie Chilében. A chilei Nemzeti Autóipari szövetség összesített adatai szerint a Hyundai tavaly 31 398 darab új autót forgalmazott az országban, amellyel piaci részesedése 10,3 százalékra emelkedett. Ezt az eredményt az igen erős decemberi eladások is segítették, amikor összesen 3 365 Hyundai modell került értékesítésre, így a márka piaci részesedése az év utolsó hónapjában elérte a 10,6 százalékot is.
A Hyundai remek chilei teljesítményében kulcsszerepet játszott a márka agresszív és innovatív marketingstratégiája, a vonzó és különleges járműformatervek, az élvonalbeli biztonsági technológiák csakúgy, mint az 5 év vagy 100 ezer kilométerig érvényes garancia. A Hyundai Motor chilei forgalmazója, az Automotive Gildemeister is fontos szerepet játszott a jelentős eredmény elérésében.
Az eladásokat a termékkínálat bővítése is elősegítette, hiszen az új Elantra, a Grand i10 Sedan, az új Creta és az i20 Active is tavaly mutatkozott be a chilei autópiacon. Eközben az új Ioniq hibrid is elérhetővé vált tavaly júliustól, amely különösen a környezettudatos helyi vásárlók számára vált vonzó ajánlattá.
A Hyundai Motor modelljei közül az Accent vezeti az eladási listát, amelyből 10 987 darab kelt el, ezt követi a Grand i10 a maga 5 464 darabjával. Az új Tucson az ortszág legkelendőbb hobbiterepjárójává vált tavaly, hiszen ebből a modellből összesen 3 716 darabot értékesítettek Chilében.
Forrás: globalpr.hyundai.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!