SoundHound alkalmazással érkeznek a Hyundai új autói


A Hyundai bejelentette, hogy vadonatúj Veloster sportkupéját egy olyan mesterséges intelligenciával rendelkező alkalmazással látja el, amely új korszakot hoz a hangvezérlésben. 

A SoundHound vállalat a hangvezérléses mesterséges intelligencia és társalgási intelligencia technológia vezető fejlesztőjeként bejelentette, hogy a Hyundai Motor Group partnereként a SoundHound zenealkalmazását is tartalmazó "Intelligens Személyi Ügynök" rendszerét a csoport különböző modelljeiben teszik elérhetővé. A kapcsolat még 2014-ben Észak-Amerikában a SoundHound első autóba építésével kezdődött, amely a világ legfejlettebb zenekereső, felfedező és streamélményt nyújtó alkalmazása. A rendszer globális térhódítása Koreában a 2018-as Hyundai Veloster megjelenésével veszi kezdetét, amit később más modellek is átvesznek majd.  


A SoundHound vállalat egy kifejezetten autóba épített egyedi rendszert fejlesztett ki, amely a Hyundai vezetők számára lehetőséget biztosít arra, hogy hangjukkal kommunikáljanak az autó rendszerével. A rendszer azon túl, hogy képes egy zeneszámot azonosítani és ahhoz a SoundHound alkalmazás révén közvetlenül hozzáférni, a mesterséges intelligencia képes telefonhívásokat lebonyolítani, üzeneteket küldeni, de akár a naptárbejegyzések alapján figyelmeztetni a találkozók időpontjára, illetve a forgalmi adatok alapján akár indulási időpontot és útvonalat is javasolni.


De a rendszer arra is képes, hogy az autóba beépített és gyakran használt eszközöket is kezelje, így pl. a légkondicionáló, a napfénytető vagy az ajtózárak működtetésére is alkalmas.sőt, a vezető otthonával összekapcsolódva akár a háztartási eszközöket is vezérelhetik az autóból hangutasítás alapján. Az Intelligens Személyi Ügynök abban mutat túl a konkurensek által kínált más hangalapú rendszereknél, hogy amennyiben a vezető annyit mond: "Milyen idő lesz holnap és kapcsold le a lámpákat a nappaliban", akkor a rendszer képes elkülöníteni a mondaton belüli két parancsot és azokat egymástól függetlenül végrehajtja.  


A SoundHound még 2015-ben mutatta be a Houndify mesterséges intelligencia platformot, amely mindenki számára elérhetővé tette a hangalapú mesterséges intelligenciát. A platformot jelenleg 50 ezer partner (Samsung NVIDIA, Uber) több mint 300 millió végfelhasználója használja világszerte. A Houndify az egyetlen olyan mesterséges intelligencia platform, amely teljesen független és a partnerek által bármely termékbe, így telefonokba, autókba, okosotthonba, vagy bárhová integrálható. .  


„Tudjuk, hogy a zeneélmény a vezetési élmény része és a SoundHound egy közkedvelt zenei kereső és lejátszó szolgáltatás” – mondja James Horn, a SoundHound vállalat társalapító alelnöke. „Természetes volt számunkra, hogy a Hyundai csoporttal és a KT-vel együtt dolgozva integráljuk ezt az élményt az autókba és a lehető legkönnyebbé tegyük a vezetők számára a zenék azonosítását és felfedezését. A jövő még nagyobb lehetőségeket tartogat  azért, hogy a vezetési élményt még intelligensebbé és eredményesebbé tegyük.”


„A Hyundai nagy hangsúlyt fektet arra, hogy a vezetési élmény mellé innovációt is tegyen” – mondja Paul Choo, a Hyundai Motor Group Jármű IT Fejlesztési Központjának igazgatója. „Úgy hisszük, hogy a vásárlók a jövőben még több intelligens technológiával szeretnék a vezetési élményt fokozni. Az élvonalban vagyunk ezen innovációk forgalmazásában és ebben a SoundHound vállalat, a világ vezető hangfelismerő és hangalapú technológiáját nyújtó cég is a partnerünk.”    

Forrás: businesswire.comhyundai.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését