Tucatnyi új modellel készül a Hyundai 2018-ra
Soha még ilyen sok új modellt nem mutatott be a Hyundai csoport egyetlen év alatt, mint amennyit 2018-ra tervez. Igaz, ezek között van olyan, amit eredetileg még tavaly lelepleztek volna.
A Hyundai Motor Group arra készül, hogy 2018-ban 14 különböző modellt dobjon piacra. Ez eddig a legtöbb, amit az autógyártó csoport valaha is bemutatott egyetlen év során. A vállalat stratégiájának része, hogy felgyorsítsák az új modellek fejlesztését és egyben a vásárlók részére több lehetőséget is kínáljanak. A Hyundai ennek keretében igyekszik eltávolodni a stagnáló helyi piactól és olyan globális piacokat céloz meg, mint Kína vagy az Egyesült Államok. .
Iparági források szerint a Hyundai Motor Groupon belül a Hyundai Motor nyolc, míg a Kia Motors hat új modell bevezetésére készül 2018 során. Valójában ez a szám tovább is növekedhet,tekintettel arra, hogy új modellek mellett különböző modellek frissítéseit is bemutathatnak bizonyos piacokon.
A Hyundai Motor esetében a 2018-ban bemutatásra kerülő legfontosabb modellek között a Veloster nyitja a sort, amelyet ugyan már 2017 novemberére ígértek, ám a bemutatót mégis az idei évre halasztották. A sportkupé hét év után teljesen megújul és második generációjába lép. Az új Veloster formáját és vezethetőségét jelentősen továbbfejlesztették, miközben az új generáció is megőrzi elődje asszimetrikus oldalajtó-kialakítását.
A Hyundai Motor legfontosabb terepjárója, a Santa Fe szintén generációváltás előtt áll. Az új Santa Fe elsőként Dél-Koreában jelenik meg valamikor 2018 első negyedévében és a még mindig dinamikusan fejlődő hobbiterepjáró kategóriában segíti a Hyundai Motor további növekedését. Mellette a Creta a vállalat egyik legfontosabb stratégiai modellje, amely két évvel ezelőtti megjelenése óta több mint félmillió példányban kelt el. A 2018-as indiai Delhi Autószalonon bemutatkozó új Creta 70 országban, köztük Oroszországban és Brazíliában is kapható lesz.
A Kia Motors szintén új generációs modelleket tervez bemutatni 2018-ban, amelyek segítségével növelhetik a márka és a csoport eladásait. A középkategóriás K3 (Cerato) nyitja a sort, amely 2012 után 2018 első negyedévében egy teljesen új padlólemezre épülve új nemzedékébe lép. Ezt követően a K9 luxuslimuzin frissített változata új nevet és elkülönülő emblémát is kap jövőre, amely a Genesis G90/EQ900-hoz hasonlóan a márka rangját igyekszik emelni.
A Hyundai Motor és a Kia Motors kínálata új környezetbarát modellekkel is gazdagodik 2018 során. A 2018-ban bemutatkozó Kona EVés a Niro EV a vállalat második generációs elektromos autóiként akár 380-390 km-es hatótávval is rendelkezhetnek. Ezeken túlmenően az idei év első negyedében ékezik a Hyundai Motor következő generációs üzemanyagcellás autója, amely 580 kilométert tud megtenni egy feltöltéssel.
A Hyundai Motor Group 2017-re 8,25 millió autó értékesítését tervezte, amelyből 5,08 millió darab Hyundai, míg 3,17 millió darab Kia márkájú lett volna, ami a vállalatcsoport fennállásának legmagasabb tervszáma volt. Ezzel szemben elsősorban az alacsony kínai keresletnek köszönhetően csupán 5,25 millió darabot tudtak eladni a harmadik negyedév végére, így reálisan nézve a Hyundainak nem sok esélye van arra, hogy eléri célját.
“A Hyundai Motor Group erőssége az új modellek gyors fejlesztése, amivel a Mercedes és a BMW sem tudja felvenni a versenyt" - mondta az iparág egyik képviselője. "Úgy tűnik, a Hyundai csoport új autóival az eddigi legtöbb autót szeretné eladni 2018-ban"
Forrás: etnews.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!