Díjat nyert a Hyundai új kanadai reklámkampánya


A Hyundai Motor évente díjazza azon innovatív marketingkampányokat, amelyek globális szinten is kiemelkedőek. Idén a Hyundai Auto Canada által kidolgozott Elantra reklámkampánya nyerte el ezt a kitüntetést. 

A kanadai Hyundai képviselet által kidolgozott „SuperStructure” kampányban a márka vadonatúj Elantra modellje állt a középpontban. A kampány üzenete annyi volt, hogy a Hyundai az egyetlen olyan globális autógyártó, amely saját acélgyárral rendelkezik és az Elantra acélváza ezáltal mennyire erőssé tudott válni. A nagyszilárdságú acélnak köszönhetően a vásárló biztonságosabb és csendesebb autót kap, amely közvetlenebb kezelhetőségével sportosabb élményt biztosít.


„A ’SuperStructure” üzenete az, hogy a Hyundai az Elantra fejlesztése során nagy figyelmet fordítottak a vázszerkezet merevségére, egy olyan részre, amelyre a vásárlók nagy része nem is gondol, amikor autót választ” – mondja Lawrence Hamilton, a Hyundai Auto Canada marketingigazgatója. „A kulcsüzenet a vásárló számára, hogy ha a Hyundai ennyi energiát fordított az erős, merev váz kialakításába, akkor az autó többi része ugyanolyan jól megtervezett és felépített. Egy autó az ügyfelek egyik legnagyobb vásárlása, a SuperStructure kampány pedig biztosítja őket arról, hogy az Elantra egy kiváló döntés.” 


Az üzenet támogatására a Hyundai Auto Canada teljes körű marketinget dolgozott ki nyomtatott, digitális, közösségi és tévé reklámokkal, amelyek az autó három legfontosabb előnyére koncentrált. Ez a tevékenység bizonyos értelemben egyedi volt, hiszen ennek keretében Elantra acélvázakat is kiállítottak a márka kanadai kereskedéseiben.  


„Minden lényeges mérés szerint a kampány működött” –mondja Hamilton. „Például az Elantra új értékesítési rekordot ért el 2016-ban és a megtekintések száma is nagyot emelkedett az Elantra és a Hyundai márka esetén egyaránt.” 


A SuperStructure kampány sikerességére építve az üzenetet és a megközelítést kiterjesztették az idén érkezett 2018-as Elantra GT ötajtós modellre is, amikor egy Super Structure acélvázra hét darab Elantra limuzint állítottak egymásra.

Forrás: businessinsider.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését