További bővülésre számít a Hyundai Indiában


A gyengébb világpiaci szereplés ellenére a Hyundai továbbra is szárnyal Indiában, ahol  egyetlen valódi újdonság érkezése ellenére teljesítették előirányzott terveiket. 

A dél-koreai Hyundai Motor indiai leányvállalata elsősorban az év közepén bemutatott középkategóriás Verna modellnek köszönhetően  2017-ben elért 520 ezer darabos eladásaival túlteljesítette saját maga által felállított tervét. Mivel idén a vállalat egy vadonatúj belépő kategóriás kisautót tervez bevezetni, ezért idén a cél 700 ezer darab autó gyártása, amelyből mintegy 550 ezer kerülne India útjaira.   

Rakesh Srivastava, a Hyundai Motor India Limited vállalat marketingigazgatója elmondta, hogy a vállalatnak ellenére jól teljesített, hogy mindössze egyetlen új modellt, a Vernát dobták piacra, amely mellett csupán kisebb ráncfelvarrásokra került sor. "A 2017-es év a Hyundai számára kiváló volt, amelynek során a vállalat a minőségre és az optimális termelés kihasználására koncentrált. Célunk, hogy ezt a növekedési lendületet egy új szegmensben megjelenő új modellünkkel 2018-ra is megőrizzük, ami új vásárlókat is hoz a vállalat számára." 


Jelentős fordulat továbbá, hogy amellett, hogy a Hyundai modelljeinek átlagárai 2017 során tovább emelkedtek és ezzel javítják a vállalat nyereségességét, de a korábban az Eon, Grandi i10 és Elite i20 modellek mellett idén egyre több középkategóriás modell, pl. Verna és Creta kerül exportálásra, ami szintén jótékonyan hat a profitra.  

A Maruti Suzuki mellett a Hyundai Motor az egyetlen olyan márka, amely évről évre tudja növelni darabszámait Indiában. A vállalat modelljei közül három India legnépszerűbb 10 autója között van, három - Grand i10, Elite i20 és a Creta - éves eladási darabszáma pedig meghaladta a 100 ezret is. A márka a 800 ezer és 2,5 millió rúpia közötti kategóriába tartozó autók agresszív marketingjével a Hyundai a következő években is az eladott darabszámok növelésére fókuszál majd. 


Az új, AH2 gyári kódnéven fejlesztés alatt álló új kisautó Indiában az új Maruti Suzuki Alto és a Renault Kwid riválisaként jelenik meg, amely mellett a Hyundai idén frissíti az Elite i20 és Creta modelljeit is, 2019-ben pedig érkezik egy 4 méternél is rövidebb, QXi kódjelű mini crossover, ami újabb szegmensben növelheti a vállalat forgalmát. A jövőbeli igények kielégítése érdekében a Hyundai Motor India jelenleg vizsgálja egy hétszemélyes Creta változat és egy QXi-nál is kisebb crossover bemutatásának lehetőségét is.

A Hyundai számára India a világ egyik legdinamikusabban növekvő piaca, amely valójában nagyobb, mint egész Európa. Éppen ezért adta meg a Hyundai saját indiai képviseletének azt a lehetőséget, hogy a Verna modellt a globális piacok számára is kínálja, amely mellett a koreai anyavállalat 2022-ig 2 milliárd dollárt fektet be itt.

Forrás: indiatimes.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését