Digitális Hyundai bemutatótermet hozott létre az Amazon
Az Amazon online piacterén egyre több gyártó igyekszik közvetlenül is elérni fogyasztóit, ezért mostantól a Hyundai ezen a platformon keresztül is bemutatja új modelljeit.
A digitális bemutatótermen keresztül a vásárlóknak lehetősége van összehasonlítani az árakat és a visszajelzéseket, tesztidőpontot tudnak foglalni, ellenőrizhetik a kereskedők készletét, illetve más kényelmes eszközöket is igénybe vehetnek az Amazon „Járművek” oldalán, amely már 2016 óta működik.
A platform egyelőre csak az Egyesült Államokban tartózkodó vásárlók számára érhető el. Az ügyfeleket a vásárlás befejezéséhez az oldal egy helyi kereskedőhöz irányítja, mivel a törvény 12 amerikai államban is tiltja az autógyártó és a vásárló közötti közvetlen értékesítést. Az európai piacokon, ahol kevesebb az ilyen tiltás, a modell a jövőben nagyobb lehetőségekkel rendelkezhet. Idén májusban a Volvo között szerződést az Amazon UK-vel, amelynek keretében a vásárlók egy e-kereskedő honlapján keresztül tesztidőpontot foglalhatnak.
„Az autóipar változik, a vásárlói igények és elvárások kulcsfontosságú része a stresszmentes, hatékony és következetes vásárlói élmény” – mondta Dean Evans, a Hyundai Motor America marketingvezetője. „Izgatottan folytatjuk ezen kiskereskedelmi élmény fokozását azzal, hogy olyan eszközöket és hozzáféréseket nyújtunk, amelyek még könnyedebbé teszik az autóvásárlást.”
„Ez az Amazonnal kötött együttműködés lehetővé teszi a fogyasztóknak, hogy olyan módon ismerkedjenek meg a Hyundai termékeivel, amely teljesen hasonló azokhoz a módszerekhez, amelyekkel más típusú termékeket is vásárolnak” – tette hozzá Tim Maxwell, a HMA digitális marketingcsoportjának vezetője.
Forrás: verdict.co.uk
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!