Az új Hyundai Tucson korszakalkotó lesz


A Hyundai Motor jövőre mutatja be a Tucson negyedik generációját, amely a vállalat vezetőinek nyilatkozatai alapján formájában, technológiájában minden tekintetben új korszakot nyit a Hyundainál.

A Hyundai vezetőinek nyilatkozataiban egyre többet árulnak el a Tucson jövőre bevezetésre kerülő új generációjáról, amelyet korszakalkotónak szánnak a típus életében. A vállalat egy minden modern technológiával felszerelt stílusos és jól megépített minőségi crossovert kíván bemutatni, amely mind teljesítményében, mind formavilágában és vezetési élményében is kiemelkedik a vetélytársak közül.   

„Látványában nagyon érdekes lesz, amely szerintem széles közönség számára lehet vonzó. Talán a legnagyobb változás az autó stílusa és formavilága lesz” – mondta legutóbb Andrew Tuitahi, a dél-koreai vállalat ausztrál részlegének terméktervezési vezetője egy interjúban. Elmesélte, hogy amikor a belső tér anyagait választották ki, csapatával együtt mérceként a nagyobb és jóval drágább Santa Fe hobbiterepjárót vették alapul, így a belső a mostaninál sokkal minőségibb benyomást fog kelteni. Emellett a legújabb kényelmi és biztonsági technológiákat is beépítették az autóba, többek között a Tucson lesz az első, amely a nemrég bemutatott középső oldallégzsákot is megkapja.    


Tuithai ugyan nem árulta el, hogy az új Tucson hogyan fog kinézni, ám a kémfotók egyre többet mutatnak arról, hogy az új modell valóban jellegzetes formát kap, ami viszont az új Hyundai formanyelvet követve a Santa Fe és a Palisade formavilágába illeszkedik, miközben a Nexo zászlóshajóval is rokonságot mutat. A fényszórók alá nyúló hűtőmaszk szélesebb, a fényszórók a nappali menetfényektől különálló egységet képeznek, az összhatás mégis teljesen egyedi, összetéveszthetetlen.


A németországi Nürburgringen készült legfrissebb kémfotókon már hátul sem takarja semmi az autó karosszériáját, így az is láthatóvá vált, hogy az új Tucson az eddigieknél jóval lendületesebb kialakításúvá vált, miközben a C oszlop ablaka élesebb háromszög vonalvezetést kap. Megmaradnak a jellegzetesen aszimmetrikus kerékívek, amik a korábbiaknál jobban kidomborodnak. Hátul hiányosak a lámpatestek, de az már most jól látszik, hogy azok a korábbi keskeny vonalakat megőrizve alakultak át. Lejjebb ugyanolyan kettős kipufogóvéget találunk, amilyet a mostani generáció is hord.


Az új modell hajtásláncait egyelőre nagy homály övezi, annyi azonban biztos, hogy a Tucson is kapható lesz valamilyen villamosított hajtáslánccal is. Fullelektromos változat nem várható, hibrid és kívülről is tölthető konnektoros hibrid viszont szinte biztosan lesz. Emellett persze a hagyományos benzines és dízelmotorok is megmaradnak sőt, az N Line mellett nagyteljesítményű, igazán dinamikus N sportverzió is várható. 


A Hyundai Tucson következő generációja valamikor 2020-ban mutatkozhat be, a mostani változat 2015-ös Genfi megjelenése és pontosan három évvel későbbi, 2018-as New Yorki frissítése alapján a Hyundai tűpontos menetrendje szerint akár a következő évi Genfi Autószalonra időzítve. Európának továbbra is a Hyundai csehországi üzeme gyártja a Tucsont, amely a frissített i30 mellett valószínűleg a jövő év egyik legnagyobb újdonsága lesz.    

Forrás: autoblog.com

Dönci Hyundai Blogja a Facebookon és az Intagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A világ legviccesebb Hyundai kereskedése lett a hatvani Prémium Autóház Kft.

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését