Indiában is bemutatták a Hyundai Elantra frissítését


A Hyundai Motor indiai képviselete a globális modell után bemutatta az Elantra helyben készülő új, frissített változatát, amely külső módosításai mellett technológiájában is jelentősen továbblépett.  

A 2019-re átdolgozott Hyundai Elantra indiai változata külső megjelenésében megegyezik a globális modellel, vagyis új, szélesebb kaszkád hűtőmaszkot visel, amelyet egy átalakított első lökhárító és egyenes vonalú, háromszög alakú LED fényszórók egészítenek ki. Mindezek a szintén háromszöges első ködfényszórókkal együtt friss, dinamikus megjelenést adnak az autónak. Hátul élesebb vonalak és ívek jellemzik az autót, amit az új LED lámpatestek grafikája is tovább hangsúlyoz. A hátsó ködlámpa és tolatófény a lökhárító aljára költözött, felette a hátsó elegáns megjelenését a szélesre húzott „ELANTRA” felirat is tovább emeli. 


Belül nem ilyen látványosak a változások. Keskenyebbek lettek a légbeömlők nyílásai és az autó eleganciájához illeszkedve változtattak a klímapanelen is. Szintén lecserélték a kormánykereket, ami viszont íveivel kicsit kontrasztos az éles külsőhöz képest. A korábbi változatok 5 colos kijelzőjével szemben az új már alapból 7 colos érintőkijelzővel érkezik, míg a jobban felszerelt Elantrák 8 colos rendszert kapnak, amihez akár Infinity hangrendszer is társulhat.  


A műszeregység monokróm középső kijelzőjét színes váltotta fel, de a legnagyobb újdonság, hogy az Elantra lesz India első olyan középkategóriás limuzinja, amelyet – a Hyundai Venue után – fejlett kapcsolódási rendszerekkel látnak el. A Vodafone eSIM kártyájával az internetre kapcsolt Blue Link rendszer felhőalapú hangfelismerő rendszerén túl számos fejlett kényelmi és biztonsági funkciót kínál az új Elantra vásárlói számára. A biztonsági felszerelések sorát alapból kínált hat légzsák, ABS és keréknyomás-figyelő rendszer egészít ki.  


A 2019-es Hyundai Elantra egy frissített és a szigorúbb indiai BS6 kibocsátási normáknak megfelelő  kétliteres benzinmotorral rendelhető. Ez a szívóbenzines motor 6 200-as fordulaton adja le 152 lóerejét, miközben maximális forgatónyomatéka 192 Nm 4 ezres fordulaton. A szabvány szerinti átlagfogyasztása 6,8 liter száz kilométerre, függetlenül attól, hogy az ügyfél a hatfokozatú kézi, vagy a szintén hatfokozatú automata sebességváltót választotta.  


Forrás: indianautosblog.com

Dönci Hyundai Blogja a Facebookon és az Intagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését