Látványos kampányban mutatja be a Hyundai a Nexo technológiáját


A Hyundai Motor spanyol képviselete Mirela Belmonte márkanagykövettel közösen indított új kampányában az élsportoló a lehető legközelebbről mutatja be a Hyundai Nexo tiszta üzemanyagcellás technológiáját. 

A kampányfilmben az olimpiai bajnok Belmonténak azzal a kihívással kell szembenéznie, hogy a Hyundai Nexo kipufogócsőjéhez csatlakoztatott buborékon belül kell edzenie, miközben a járműből érkező emissziót kell közvetlenül belélegeznie. Ez az extrém kihívás a Hyundai Nexo számára kifejlesztett tiszta, környezetbarát technológia hatékonyságát mutatja be, amely csak vízgőzt bocsát ki és megtisztítja a levegő 99,9 százalékát. A Hyundai ezzel a kampánnyal indította útjára a Hyundai Eco Road Show-t, amely a Hyundai környezetkímélő termékpalettájára hívta fel a figyelmet Spanyolország különböző részein.


Mireia Belmonte, a videó főszereplője is meglepőnek találta a kihívást, de nem habozott elfogadni a Hyundai lélegzetelállító javaslatát, hogy megmutassa, milyen messzire jutott a hidrogéntechnika. „ Hyundai márkanagykövetként felkértek egy olyan kihívásra, hogy egyenesen a Nexo kipufogógáz-kibocsátását lélegezzem be” – mondta a sportoló. „Nyilvánvaló, hogy ez nem egy átlagos autó, ahogyan a kibocsátása sem az. Kezdetben sokkolt ez a koncepció, de most már elmondhatom, hogy ez az egyik legcsodálatosabb projekt, amelyben részt vettem. Hihetetlen kihívás volt és nagyon büszke is vagyok arra, hogy részt vehettem ebben és megmutathattuk, milyen hatásai vannak a Hyundai Nexo emissziójának, vagyis a vízpára és oxigén közvetlen belégzésének. Kétségtelenül életbevágóan fontos, hogy továbbra is támogassunk olyan márkákat, mint a Hyundai, hogy továbbra is innovatívak maradjanak és jobb jövőt teremtsenek mindenki számára. "


Az első Spanyolországban is kapható üzemanyagcellás járműként a Hyundai Nexo a legújabb példa arra, hogy a Hyundai elkötelezett a hidrogénüzemű technológiára épülő városi mobilitás mellett. Ennek oka, hogy az autó nem bocsát ki szennyező részecskéket és csökkenti a járműhasználók ökológiai lábnyomait is. A maximális hatás elérése és a technológia pozitív hatásainak bemutatása érdekében a Hyundai szorosan együttműködött a spanyolországi nemzeti hidrogénközponttal és a Camde Sports Egészségközponttal, akikkel együttesen biztosították a forgatás biztonságos lebonyolítását, valamint beszámolókkal segítették a film elkészítését.


Miközben Mireia edzett, egészségi állapotát dr. Vicente de la Varga Salto, a Camde Sport Egészségügyi Központ igazgatója és csapata szoros, állandó felügyelet alatt végezték. Az orvos szintén a hidrogénenergia lelkes támogatója, mivel a fosszilis tüzelőanyagok kiváló alternatívájaként a káros egészségügyi hatások megelőzése mellett a hidrogén javítja a levegő minőségét is. „Miközben lélegzünk, a fosszilis üzemanyagok elégetésekor keletkező különböző méretű szilárd részecskéket is beszívunk” – magyarázza de la Varga Salto. „Tekintettel arra, hogy az égésből származó részecskék ezrei vannak jelen a levegőben, az emberi test károsodásának esélyei megtöbbszöröződtek. A hidrogénnel működő motorok nagy előnye, hogy az energia előállítása közben nemcsak nem bocsátanak ki káros anyagokat, de felszívják a levegőt is a szennyezett környezetből, megszűrik és átalakítják azt, míg végül károsanyagok nélküli levegőt bocsátanak ki. Tehát egy hidrogénüzemű jármű amellett, hogy nem szennyez, mivel nem bocsát ki káros anyagokat, a működéséhez szükséges levegőmennyiség megszűrésével aktívan tisztítja is környezetét. Ennél nem lehet jobb.”


Az ütős kampánnyal a Hyundai ismét bizonyítja, hogy, valamint a környezetbarát járművekkel kapcsolatos kutatás és fejlesztés iránti elkötelezettségével a vállalat a technológiai innováció éllovasa. A forgatás közben jelen volt Mónica Sánchez Delgado, a Spanyol Nemzeti Hidrogénközpont Iparmérnöki Osztályának vezetője, aki a hidrogént biztonságosnak tartja a jövőbeli mobilitás szempontjából. „A hidrogén az egyetlen lehetséges alternatíva lehet a nagyszabású szén-dioxid-mentesítéshez. A mai napig nincs más alternatíva, amely önmagában lehetővé tenné számunkra az Európában kitűzött ambiciózus, de létfontosságú szén-dioxid-mentesítési célok elérését."


A CNH2 egyik képviselője létfontosságúnak érzi a Hyundaiéhoz hasonló kampányokat, amelyek megmutatják a hidrogénben rejlő egyedülálló lehetőségeket és mindenekelőtt megismertetik a nagyközönséget ezzel a még ismeretlen technológiával. „A Hyundaihoz hasonló tevékenységek abszolút szükségesek, hiszen láthatóvá kell tennünk a hidrogént és valódi energiaforrásként kell bemutatnunk azt. Ha egy átlagpolgárral arról beszélgetünk, hogy a hidrogént autók üzemanyagaként is használják, úgy tűnik, hogy ezt egy nagyon távoli tudományos koncepciónak vagy inkább csak álomnak vélik. Ennek oka az, hogy a helyes információkat nem teszik elérhetővé. Emellett a hidrogén szó kétféle tulajdonsága miatt gyanút is kelt: gyúlékonyság és illékonyság. Mint minden üzemanyag, a hidrogén is megfelelő kezelést igényel, de nem többet, mint a benzin, dízel vagy a földgáz. Nem meglepő, hogy manapság páratlan politikai és kereskedelmi lendületet kap az egész világon.”


A Hyundai Motor az üzemanyagcellás technológia fejlesztésének globális úttörőjeként 2013-ban a bemutatta a világ első kereskedelmi forgalomban kapható hidrogénüzemű járműjét, az ix35 Fuel Cell-t. A 2018-ban bemutatott második generációs üzemanyagcellás Hyundai Nexo a WLTP ciklus szerint 666 kilométert tud megtenni egyetlen feltöltéssel. Az autó működése végtermékeként csak vízpárát bocsát ki, miközben környezetében a szállópor 99,9 százalékát begyűjti. Az üzemanyagcella, az elektromos motor, az akkumulátor és a hidrogéntartályok kiegészítik egymást, miközben működtetik az autót. Amikor a tartályokban tárolt hidrogén az akkumulátorhoz jut, protonokká és elektronokká alakul. Az üzemanyagcellában létrehozott elektronáram biztosítja az elektromosságot a villanymotor ellátásához, míg a protonok a levegőben levő oxigénmolekulákkal reagálva hőt és vizet generálnak, amely a Nexo egyetlen emissziója.


A Hyundai Nexo a Hyundai környezetbarát járműstratégiájának kulcseleme. A vállalat célja, hogy 2025-ig összesen 38 környezetbarát modellt vezessen be világszerte, felgyorsítva a zéróemissziós közlekedés fejlődését.Tiszta, áramvonalas formatervével a Hyundai Nexo a legújabb technológiát és a SUV stílusát ötvözi az elegancia feláldozása nélkül. Tisztán látszik, hogy a Hyundai Nexo hidat teremt a jövő mobilitása felé.


Forrás: hyundai.news

Dönci Hyundai Blogja a Facebookon és az Intagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A világ legviccesebb Hyundai kereskedése lett a hatvani Prémium Autóház Kft.

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését