Robot a Hyundai Motorsúdió Goyang idegenvezetője
A koreai LG és a Hyundai Motor együttműködése eredményeként mostantól egy személyi robotasszisztens segíti a Hyundai Motorstúdió Goyang látogatóit.
A szöuli Incheon nemzetközi repülőtéren az LG CLOi GuideBotok már nagyjából egy éve sikeresen igazítják útba a világ minden tájáról érkezett utazókat. Mostantól azonban a CLOi robotok a Hyundai Motorstúdió Goyang épületébe is beköltöznek. A két vállalat együttműködése eredményeként egy robot köszönti az élményparkba érkező vendégeket és a robot ugyanolyan idegenvezetői feladatokat lát el, mint egy átlagos alkalmazott.
A vékony robot kérdésekre válaszol és hasznos információkkal szolgál a nyitvatartásról, az aktuális ajánlatokról és a legújabb Hyundai modellekről. A GuideBot tökéletesen útba tudja igazítani a látogatókat, mit merre találnak és személyre szóló segítséget nyújt azoknak, akik ezt igénylik. A látogatók akár beszéddel, akár a robot elején elhelyezett érintőképernyő segítségével tudnak vele kommunikálni.
A robot egyelőre három nyelvet ismer, a koreai mellett angolul és kínaiul is képes kommunikálni. Az LG fejlett robotszolgáltatási platformjára épülő GuideBotot a stúdió ezzel megbízott asszisztense könnyedén tudja irányítani, illetve frissíteni az adatbázisát, a programterveket és emellett annak állapotát is ellenőrizni tudja.
A Hyundai Motor a GuideBot által összegyűjtött adatok elemzésével a látogatók preferenciáit kívánja meghatározni és erre építve személyre szabott ajánlatokat és szolgáltatásokat szeretne a jövőben bevezetni. A tesztidőszakban egyelőre egy darab ilyen robot működik Goyangban, ám a próbaüzemet követően számuk növekedhet.
Forrás: startupper.gr
Dönci Hyundai Blogja a Facebookon és az Intagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!