Tovább szenved a Hyundai Kínában


A Hyundai Motor tovább veszít piaci részesedéséből Kínában, ahol az új modellek és villamosított járművek ellenére a vállalat eladási eredményei csökkennek. 

A Beijing-HyundaiMotor, a Hyundai Motor és a BAIC Motor Group kínai közös vállalatának értékesítési eredményei idén augusztusban tovább zuhantak, így 18 százalékkal kevesebb, 58 103 db autót tudtak értékesíteni, mint egy évvel korábban. Ezzel az év első 8 hónapját tekintve 20 százalékkal kevesebb, összesen 382 768 Hyundai márkájú személyautót adtak el Kínában.     

A Beijing-Hyundai idén mutatta be a Tucson helyi piacra szánt frissített változatát, amely mellé érkezik az ix25 második generációja, a ráncfelvarrott Verna és az Elantra Lingdong limuzin is. Augusztustól már az Elantra Lingdong konnektorról is tölthető hibridváltozata is elérhető a globális Elantra hatodik generációjára épülve.    


Az Elantra plug-in változata mellett a Beijing-Hyundai azt tervezi, hogy a Sonata legújabb generációját is piacra dobja. Emellett az ősz folyamán két tisztán elektromos autó is bemutatkozik a hatalmas kínai piacon: az egyik a globális piacokon Kona néven elérhető Encino kisterepjáró elektromos változata, a másik pedig a kizárólag Kínában kapható Lafesta sportlimuzin tisztán elektromos kivitele lesz. 

Annak ellenére, hogy eredmények csökkenésével a Beijing-Hyundai leállította egyik pekingi autógyárát, ahol évente 300 ezer autó készült korábban, a vállalat továbbra is küzd a meglévő kapacitások kihasználtságával. A Hyundainak ugyanis további négy hatalmas gyára van – kettő Pekingben, egy az észak-kínai Hebei tartomány Cangzhou városában és egy a dél-kínai Csungkingben – amelyek éves kapacitása még mindig 1,35 millió autó.  

Forrás: autonews.com

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését