Az Equus iránti kereslet növekszik


A Hyundai bejelentette, hogy az Equus zászlóshajója iránt egyre növekszik a kereslet.

Az autógyártó bejelentette, hogy az Equus 2009-ben bemutatott második generációjának értékesítése elérte az 5770 darabot. Ez 230 százalékos növekedés az 1999-ben bemutatott Equus első generációjának 1730 darabos értékesítési eredményéhez képest.

„Az Equus modell a elérhető luxusszolgáltatásaival és teljesítményével hírnevet szerzett, amely összehasonlítható a konkurensekkel.” – mondta a Hyundai szóvivője. „Ez ösztönzi a keresletet és segít növelni a Hyundai márka hírnevét a világ minden táján.”

A szóvivő szerint 2009-ben 368 darabot, míg 2010-ben 2124 darabot értékesítettek, míg idén már 3280 Equus kelt el az év első kilenc hónapjában.

A modell legnagyobb felvelvőpiaca Kína, Délkelet-Ázsia, Közép-Kelet, ahol 2009. végén, míg Amerikában múlt évben kezdték meg a modell értékesítését.

Egyedül az Egyesült Államokban 2011. első kilenc hónapjában 2283 darab kelt el, amely majdnem eléri az egész évre tervezett 2300 darabos mennyiséget. Amenyiben az eladások így folytatódnak, az éves eladási darabszám elérheti a 3000 darabot is.

A nagy limuzin időközben magas pontszámokat kapott az USÁ-ban a júliusban közzétett vevőelégedettségi felmérésekben is, amelyben megelőzte a BMW-t, Audit, vagy épp a Mercedes-Benz-t.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei