A Hyundai 2,95 milliónál tart


A Hyundai Motor Company 2.949.914 autót értékesített világszerte 2011. első kilenc hónapja alatt, amely 10,5 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbi eladási darabszámot.

Ebből a mennyiségből 510.228 darabot a hazai piacra termeltek, míg 2.439.686 autó a világpiacon talált gazdára. A koreai autógyártó tengerentúli eladásai 11,2 százalékkal nőttek tavaly óta, míg hazai eredménye 7,3 százalékkal jobb, a korábbi évhez viszonyítva.

 A növekedés elsősorban az új modellek bevezetésének köszönhető, melyek erősítették a márka pozícióját, versenyképességét. Az olyan új modellek, mint az Accent, a Grandeur, Veloster, vagy épp az i40 minden régióban vezető helyen állnak a Hyundai értékesítési statisztikáiban.

A nettó profit 34,1 százalékkal 6,1 trillió wonra nőtt szeptember végére az előző évhez viszonyítva, míg az üzemi eredmény 27,1 százalékkal 5,95 trillió wonra emelkedett. A továbbfejlesztett termékpaletta és az eladások növekedése eredményeként az értékesítési eredmény 18,2 százalékkal 57,28 trillió wonra emelkedett. 

Az év további részében arra számít a vállalat, hogy a világpiaci kereslet kisebb lesz, mint amit az iparági előrejelzések közöltek, köszönhetően olyan külső körülményeknek, mint az európai gazdasági válság, illetve a lassuló növekedés a fejlődő piacokon. A vállalat hozzátette, a jövőben a minőségi bővülést helyezik előtérbe és a nehézségek ellensúlyozására fejlesztik marketing stratégiáikat. 

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei