A Hyundai a Grammy hivatalos támogatója lett
A Hyundai egy három éves megállapodást írt alá a Recording Academy-vel, melynek értelmében a koreai autógyártó a hivatalos autószállító partnere.
A több éves együttműködés értelmében a Hyundai a Grammy díjátadók exkluzív autószállító partnere, emellett pedig eredeti zenei projektek résztvevője lehet. A vállalat marketingjében a 2012-es Veloster modellre teszi a hangsúlyt a együttműködés során.
Steve Shannon, a Hyundai Motor America helyettes marketingvezetője elmondta, hogy a több éves együttműködés segíti a Hyundai-t, hogy részt vegyen eredeti művészi és zenei alkotások létrehozásában.
A Hyundai ezenkívül kiemelt helyet kap a Grammy díjátadók hivatalos járműszállítójaként. Az autógyártó a Grammy jelölteket felvonultató november 30-i rendezvényen két 60 másodperces reklámot sugároz majd.
Az 54. Grammy díjátadón, 2012. február 12-én a Hyundai a vörös szőnyeg közvetlen közelében helyezi el bemutató autóit. Ezenkívül a Hyundai exkluzív járművei szállítják majd a sztárokat a Grammy-re, valamint az esemény utáni bulira is.