Új-Delhi metróállomásain is reklámozzák az Eont


India második legnagyobb autógyártójának legfrissebb modelljét, az Eont számos metróállomáson kiállítják Új-Delhiben.

A hyundai Eon reklámozásának egy innovatív módját választott a Hyundai Motor India által megbízott BIG Street ügynökség, amely Új-Delhi 6 metróállomásán és a metróállomások további 15 pontján kiállította a vadonatúj kisautót.

Az ügynökségnek nem kis erőfeszítésébe került a lépcsőkön keresztül bejuttatni az Eon modelleket 200 láb mélységbe, a metróállomások területére. A kampány 21 napig tart és célja, hogy a Delhiben metróval közlekedők megismerkedhessenek az új modellel.

A kampányról szólva Rabe Iyer, az ügynökség egyik vezetője elmondta: „A termék kihelyezése az egyik leghatékonyabb módja annak, hogy elérjük a lehetséges vásárlókat, főképpen Indiában, ahol az emberek elsősorban személyes tapasztalatokon keresztül hozzák meg döntéseiket. A hyundai Motor pedig patrner volt ebben a hatékony kampányban.

A Hyundai Eont a metróállomásokon túl Új-Delhi Indira Gandhi nemzetközi repülőterénenk 3-as terminálján is kiállítják.  

Forrás: rushlane.com

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei