A Hyundai és a Toyota fej-fej mellett Afrikában
A Hyundai Motor szorosan megközelítette a Toyota Motort, így elképzelhető, hogy Afrikában átveszik az első helyet az értékesítések területén. A Hyundai Motor 60 százalékos piaci bővülést ért el 2011. eleje óta.
A vállalat 16.011 darabot értékesített Afrikában október hónapban, míg januárban még csak 10.051-et. A Hyundai így 12,8 százalékos piaci részesedésével Afrika piacán a második helyen áll, míg a Toyota a piac 14,7 százalékát birtokolja jelenleg. A hyundai öt országban meg is előzte a Toyotát – Egyiptomban, Algériában, Marokkóban, Angolában és a Dél-afrikai Köztársaságban.
Január és augusztus között a Hyundai az öt fő afrikai piac 1,9 százalékát szerezte meg 95.151 darab értékesítésével, míg a japán vetélytárs a piacok 12,8 százalékát birtokolja 94.159 darab autó eladásával.
A fentebb említett öt fő ország piacán értékesítik Afrika autópiacának több, mint 80 százalékát. A kontinensen értékesített Hyundai modellek nagy részét a vállalatcsoport indiai gyárában állítják elő.
Forrás: koreaherald.com