A Hyundai a Microsoft-tal közösen mutatta be a „New Thinkers’ Index” (Új Gondolkodók Indexe) kezdeményezését
A Hyundai Motors a Microsoft Advertising céggel közösen egy olyan, a Hyundai új szlogenjére, a „New Thinking, New Possibilities” márkaüzenetre alapozott reklámkampányt indított el, amelyet a Microsoft termékein, köztük az Xbox, MSN és a Windows Life Messenger alkalmazásokon keresztül juttatnak el a célközönséghez.
A kampány a hírességekre épülő videofilmekre koncentrál, amelyek az egyes gondolkodásmódok különbözőségét hívatottak bemutatni. Az oldal látogatói lehetőséget kapnak arra is, hogy egy online teszten keresztül saját véleményüket is elmondják a hírességek álláspontjáról.
Több, mint húsz ilyen video készült, amelyekben olyan neves sztárok nyilatkoznak, mint a Kevin Spacey színész, vagy éppen Ian Wright, korábbi angol válogatott és Arsenal játékos.
A New Thinker’s Index kampány sok Microsoft terméken keresztül elérhető, így az MSN, az Xbox, vagy a Windows Life Messenger, ám a felhasználók a közösségi oldalakon is megoszthatják egyéni véleményüket.
A kampány részét képezi az autógyártó márkakép kialakításának, a „New Thinking, New Possibilities” szlogenek, amely a vásárlók érzelmi értékkel és várakozásokon felüli minőségi megtapasztalásának új elgondolását, új lehetőségeket foglalja magában.
Jonatha Oliver, a Microsoft Advertising stratégája szerint: „A New Thinker’s Index kampányt a Microsoft média portfolióján keresztül hatalmas felhasználói kört vagyunk képesek elérni. Minél több ember csatlakozik a közösséghez, annál gazdagabbak leszünk a véleményeikkel, illetve közösségi rendszerükön keresztül a többiekével is.”
A kampány Angliában, Ausztráliában, Brazíliában, Franciaországban, Németországban Olaszországban és Spanyolországban 2012. márciusáig tart.
Forrás: nma.co.uk