A Hyundai megerősíti globális hálózatát
A Hyundai Motor Company szeptember közepén a „2015-ös Új
Kereskedéseinek Találkozója” keretében 37 ország 235 új márkakereskedését hívta
meg Dél-Koreába, hogy erősítse hálózatát.
A négy napos rendezvény keretén belül a résztvevők meglátogatták
a vállalat fontosabb létesítményeit és tartalmas programokon vehettek részt,
így a vállalat vezetőségével egyeztethettek. A kereskedők egy konferencia
keretében megismerhették, megtapasztalhatták a márkát és annak globális üzleti
stratégiáit, beleértve az értékesítési, marketing, termékfejlesztési és
kereskedés-támogató rendszerét.
A résztvevők első kézből tapasztalhatták meg a vállalat teljes
termelési láncát, amikor meglátogatták a Hyundai Motor Szöultól 80 kilométerre
fekvő Asan gyárát, ahol a Sonata és a Grandeur modellek készülnek, valamint a
közeli Hyundai Steel leányvállalat üzemébe is ellátogattak, amely a Hyundai
számára acéltermékeket, többek között a nagyszilárdságú acélt is előállít,
amely az autókba építve növeli azok biztonságát.
A Hyundai Motor minden eddiginél nagyobb mértékben igyekszik
növelni a vásárlói élményt és vásárlói kapcsolatait, így a kereskedők képviselőinek
lehetősége volt barangolni a szöuli Hyundai Motorstúdióban is, ahol a Hyundai
Motor értékeit és kultúráját közvetíti vásárlói felé. A résztvevők
felfedezhették a Hyundai Motor H-Galériáját is, amely egy olyan bemutatóterem,
ahol a járműveket a művészethez, kultúrához és a vásárlókhoz igazítják, a
Hyundai Digitális Motorstúdiójában pedig virtuálisan is felfedezhetik az
autókat és azok új technológiáit.
A konferencia részeként a Hyundai olyan sikeres modelleket
mutatott kereskedőinek, mint az új Tucson, a Creta, illetve a Tucson ix
üzemanyagcellás autó. ezekhez kapcsolódóan a vállalat jövőbeli
marketingstratégiájának részeként megismerkedhettek a nagyteljesítményű
modelleket kínáló N márkát, illetve azokat az új, digitális utakat, amelyeken
keresztül a jövőben elérhetik ügyfeleiket. Új digitális szalonok nyílnak
Londonban, Riyadhban és Madridban is, amelyeket továbbiak követhetnek.
„Nem az a célunk, hogy a világ legnagyobb autógyártójává
váljunk, de mi szeretnénk lenni az a márka, amit a vásárlók a legjobban
szeretnek” – mondta Eui-sun Chung, a Hyundai alelnöke. „A márkánk nem létezne
az ügyfelek nélkül. Kereskedőink a mi nagyköveteink, akik ezt a célt közvetítik
a Hyundai egyes piacain.”
A Hyundai Motornak 2014 végén 6 181 kereskedése volt
világszerte, amelyből 1 041 db Észak-Amerikában, 863 Kínában és 1 670
Európában működik.
Forrás: globalpr.hyundai.com, koreaherald.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!