A Hyundai megerősíti globális hálózatát


A Hyundai Motor Company szeptember közepén a „2015-ös Új Kereskedéseinek Találkozója” keretében 37 ország 235 új márkakereskedését hívta meg Dél-Koreába, hogy erősítse hálózatát.  
A négy napos rendezvény keretén belül a résztvevők meglátogatták a vállalat fontosabb létesítményeit és tartalmas programokon vehettek részt, így a vállalat vezetőségével egyeztethettek. A kereskedők egy konferencia keretében megismerhették, megtapasztalhatták a márkát és annak globális üzleti stratégiáit, beleértve az értékesítési, marketing, termékfejlesztési és kereskedés-támogató rendszerét.

A résztvevők első kézből tapasztalhatták meg a vállalat teljes termelési láncát, amikor meglátogatták a Hyundai Motor Szöultól 80 kilométerre fekvő Asan gyárát, ahol a Sonata és a Grandeur modellek készülnek, valamint a közeli Hyundai Steel leányvállalat üzemébe is ellátogattak, amely a Hyundai számára acéltermékeket, többek között a nagyszilárdságú acélt is előállít, amely az autókba építve növeli azok biztonságát.    


A Hyundai Motor minden eddiginél nagyobb mértékben igyekszik növelni a vásárlói élményt és vásárlói kapcsolatait, így a kereskedők képviselőinek lehetősége volt barangolni a szöuli Hyundai Motorstúdióban is, ahol a Hyundai Motor értékeit és kultúráját közvetíti vásárlói felé. A résztvevők felfedezhették a Hyundai Motor H-Galériáját is, amely egy olyan bemutatóterem, ahol a járműveket a művészethez, kultúrához és a vásárlókhoz igazítják, a Hyundai Digitális Motorstúdiójában pedig virtuálisan is felfedezhetik az autókat és azok új technológiáit.     

A konferencia részeként a Hyundai olyan sikeres modelleket mutatott kereskedőinek, mint az új Tucson, a Creta, illetve a Tucson ix üzemanyagcellás autó. ezekhez kapcsolódóan a vállalat jövőbeli marketingstratégiájának részeként megismerkedhettek a nagyteljesítményű modelleket kínáló N márkát, illetve azokat az új, digitális utakat, amelyeken keresztül a jövőben elérhetik ügyfeleiket. Új digitális szalonok nyílnak Londonban, Riyadhban és Madridban is, amelyeket továbbiak követhetnek.

„Nem az a célunk, hogy a világ legnagyobb autógyártójává váljunk, de mi szeretnénk lenni az a márka, amit a vásárlók a legjobban szeretnek” – mondta Eui-sun Chung, a Hyundai alelnöke. „A márkánk nem létezne az ügyfelek nélkül. Kereskedőink a mi nagyköveteink, akik ezt a célt közvetítik a Hyundai egyes piacain.”

A Hyundai Motornak 2014 végén 6 181 kereskedése volt világszerte, amelyből 1 041 db Észak-Amerikában, 863 Kínában és 1 670 Európában működik.  

Forrás: globalpr.hyundai.comkoreaherald.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését