Eredményes a Hyundai lokális termékprogramja
A Hyundai Motor hosszú ideje dolgozik helyi stratégiai
modelljeinek piacra vezetésével, amely a fejlődő piacokon kiemelkedő
eredményeket ért el.
A piaci források szerint a Hyundai legújabb helyi stratégiai
modelljeként a Creta lépett színre júliusban Indiában, ahol még abban a
hónapban a 6 783 darabot értékesítettek belőle, amivel a modell az
Indiában kapható 23 terepjárót is maga mögé utasította. A Creta így a Hyundai
Motor indiai képviselete értékesítési növekedésének 93,8 százalékát tette ki.
A Hyundai Accent orosz piacon Solaris néven forgalmazott
változatából 10 251 darabot értékesítettek júliusban, amellyel
kategóriájának legjobban teljesítő autójává vált, míg a vele azonos műszaki
alapokra ápülő Kia Rio 9 151 darabbal a második helyre került. A két
modell ezzel első alkalommal verte meg a helyi piac addigi éllovasát, a Lada
Grantát.
A HB20, a brazil piacra kidolgozott kiskompakt modell
ugyanezen időszak alatt a helyi személyautó eladási lista harmadik helyére
került, amellyel a Hyundai Motor idén rekordeladást ért el júliusban.
A Hyundai helyi stratégiai modelljeinek eredményei így
sokkal nagyobb jelentőségűek, mint a vállalat globális értékesítési
eredményeinek csökkenése. A Hyundai Motor az idei év első felében világviszonylatban
a tavalyinál 3,2 százalékkal kevesebb, 2,42 millió járművet értékesített,
viszont a 19 helyi stratégiai modelljeinek eladásai 15,2 százalékkal emelkedtek
a tavalyi évhez viszonyítva.
Forrás: businesskorea.co.kr
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!