Eredményes a Hyundai lokális termékprogramja


A Hyundai Motor hosszú ideje dolgozik helyi stratégiai modelljeinek piacra vezetésével, amely a fejlődő piacokon kiemelkedő eredményeket ért el.

A piaci források szerint a Hyundai legújabb helyi stratégiai modelljeként a Creta lépett színre júliusban Indiában, ahol még abban a hónapban a 6 783 darabot értékesítettek belőle, amivel a modell az Indiában kapható 23 terepjárót is maga mögé utasította. A Creta így a Hyundai Motor indiai képviselete értékesítési növekedésének 93,8 százalékát tette ki.  


A Hyundai Accent orosz piacon Solaris néven forgalmazott változatából 10 251 darabot értékesítettek júliusban, amellyel kategóriájának legjobban teljesítő autójává vált, míg a vele azonos műszaki alapokra ápülő Kia Rio 9 151 darabbal a második helyre került. A két modell ezzel első alkalommal verte meg a helyi piac addigi éllovasát, a Lada Grantát.

A HB20, a brazil piacra kidolgozott kiskompakt modell ugyanezen időszak alatt a helyi személyautó eladási lista harmadik helyére került, amellyel a Hyundai Motor idén rekordeladást ért el júliusban.  


A Hyundai helyi stratégiai modelljeinek eredményei így sokkal nagyobb jelentőségűek, mint a vállalat globális értékesítési eredményeinek csökkenése. A Hyundai Motor az idei év első felében világviszonylatban a tavalyinál 3,2 százalékkal kevesebb, 2,42 millió járművet értékesített, viszont a 19 helyi stratégiai modelljeinek eladásai 15,2 százalékkal emelkedtek a tavalyi évhez viszonyítva.   

Forrás: businesskorea.co.kr

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését