A Hyundai i30 a legjobb vontató


Az angol Practical Caravan, a What Car? és a Camping and Caravaining Club idei Vontató Autó Díjátadóján a Hyundai új generációs i30 modelljét a Legjobb Ultrakönnyű Vontatóautójának választották. 

A Vontatóautó Díjának zsűrije szerint a Hyundai i30 a lakókocsis kempingezők tökéletes társa lehet, így a próbán nyújtott teljesítménye alapján ezt az autót választották az 1 400 kilós saját tömeg alatti kategória első helyezettjének. A bírák egy olyan autót kerestek, amely a praktikumot alacsony vásárlási és fenntartási költségekkel párosítja - ebben a két kategóriában pedig az i30 kiválóan teljesít. 


A zsűri emellett nagyra értékelte a Hyundai i30 1,4 T-GDI motorjának közepes fordulaton nyújtott vontatóerejét, valamint fékezőképességét, mivel a teszt során 30 mérföld/órás, azaz 48 km/órás sebességről 10,4 méter alatt tudott megállni. "A Hyundai még a kis benzines motorjával és a vontatott lakókocsival is üdítően élénk" - mondta David Motton, a Practical Caravan magazin szerkesztője. "Ha van egy sátras utánfutó vagy egy könnyűszerkezetes lakókocsi, a Hyundai i30 a legjobb autó a vontatásukhoz." 

A vontatás szabályozását nyugodt és szeles időjárási körülmények között is vizsgálták. "A stabilitás néha hiányos a könnyű vontató autók esetében, de az alacsony saját tömege ellenére az i30 végzi feladatát" - tette hozzá Motton. 


"Az i30 ultrakönnyű vontatóvá választása az a nehézsúlyú díj, amely ismét bizonyítja, hogy az új generációs modell igazi változatos családi kompakt" - mondta Tony Whitehorn, a Hyundai Motor UK elnök-vezérigazgatója. "Amíg az i30 a könnyű vontatmányok tökéletes vontatója lehet, a nehezebb terhet húzóknak a Santa Fe lehet a tökéletes választás, amely szintén jól vizsgázott a zsűri előtt." 

A Vontatóautó Díj A Practical Caravan, a What Car? és a Camping and Caravaning magazin közös díja, amelyet még 2007-ben alapítottak és amelyben mostanra csaknem 500 autót teszteltek az elmúlt 11 év során. Az összes tesztet az angliai Warwickshiteban található HORIBA-MIRA tesztpályán végzik el, ahol az összes jármű ugyanazon a tesztprogramon esik át: vészhelyzeti sávváltás, 30-ról 61 mérföldre (48-100 km/h) gyorsítás, 30 mérföldről állóra fékezés, valamint emelkedőn történő elindulás. 

Forrás: hyundaipressoffice.co.uk

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését